Tøj til mine tøser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Skouboe

Hvis der er nogen der er interesserede, handler denne her blandt andet om det tøj jeg syer til mine tøser. I skal være velkomne som læsere.

http://morssmukkepiger.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

h_bernie

Kæft det er fedt stof...tja så bliver jeg lidt skuffet over udvalget i Stof og Stil

Anmeld

22. maj 2011

Skouboe

h_bernie skriver:

Kæft det er fedt stof...tja så bliver jeg lidt skuffet over udvalget i Stof og Stil

Jeg synes faktisk stof og stil har meget fedt stof - og det samme med stof2000.. problemet er ofte at det er der mange andre der også synes, så det er ikke særligt unikt.

Når det så er sagt er det næsten kun basis-stof jeg køber hos dem... alt det VIRKELIGT lækre stof kommer mange andre steder fra, ofte fra udlandet.

Anmeld

23. maj 2011

h_bernie

Skouboe skriver:

Jeg synes faktisk stof og stil har meget fedt stof - og det samme med stof2000.. problemet er ofte at det er der mange andre der også synes, så det er ikke særligt unikt.

Når det så er sagt er det næsten kun basis-stof jeg køber hos dem... alt det VIRKELIGT lækre stof kommer mange andre steder fra, ofte fra udlandet.

må prøve at udvide min horisont lidt, men når man har Stof og Stil i baghaven, så er det tit der jeg ender.

Anmeld

23. maj 2011

Skouboe

h_bernie skriver:

må prøve at udvide min horisont lidt, men når man har Stof og Stil i baghaven, så er det tit der jeg ender.

Det kender jeg godt... der er også åbnet en stof2000 lige ved siden af mit arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.