Er ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

kochkiel

Hej allesammen

Jeg er ny her på siden, og håber at få meget ud af baby.dk.

Jeg er en mor på 32 år, som har 4 dejlige børn.

Mine 3 sprællevende drenge på 9,7 og 5 år, og min lille engel Isabella, som desværre aldrig så dagens lys.

Hun døde i min mave i uge 38, grunden kendes ikke, så de kalder det vuggedød i maven

Jeg savner hende hver dag, og ville ønske hun var hos os, men det sker desværre aldrig.

Det er 9 uger siden Isabella kom til verden ved kejsersnit, og jeg savner min lille baby.

Vi er enige om at vi vil forsøge igen, for vores ønske har længe været 4 eller 5 børn, og nu håber jeg på 6 børn, hvor kun den ene er en engel.

Vi er lige begyndt på pb igen, så håber jeg snart er gravid igen, og at det går bedre denne gang.

Er der andre herinde som har været iennem en dødsfødsel?

Og evt. en ny graviditet?

Hvordan er det gået?

God Søndag.

Knus Kochkiel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Maalene

Hej

Først og fremmest er jeg rigtig rigtig ked af at høre om tabet af jeres lille engel Må være så ubeskrivelig hårdt - håber I klarer jer igennem denne svære tid

Men dejligt at høre, at I har 3 friske og dejlige drenge

Håber I hurtigt får en ny lille spire, som bliver i maven alle uger og som får et langt og lykkeligt liv sammen med jer og 3 dejlige storebrødre

Og selvfølgelig velkommen til baby.dk - håber du bliver rigtig rigtig glad for at være på siden

Anmeld

22. maj 2011

twinny

puhhaaa. det lyder som en forfærdelig oplevelse...

Men dejligt i har nogle sunde og raske drenge....

velkommen til... håber du bliver glad for at være her...

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Hej, og velkommen til :-)

Altid dejligt med nye "ansigter" - håber at du blive rigtig glad for denne side :-)

Er rigtig ked af at høre om Jeres tab, håber at I kommer godt igennem det - og skønt at I er igang igen :-)

Jeg har dog ikke prøvet noget lignende, så kan kun forestille  mig hvor svært det må være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.