jeg bliver snart sur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg har en h*n på knap to år

h*n har alle dage sovet igennem og gør h*n også når h*n falder i søvn men vi har så meget bøvl h*n vækker sin lille h*n hele tiden og lille h*n er bare total ulykkelig

h*n er meget træt og vil bare ikke overgive sig er umulig og vil slet ikke høre efter ...

der bliver smit alt mulig med i tramme sengen til lille h*n

hjælp mig hvad skal jeg snart gøre er ved at gå ud af mit gode skind 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Anonym trådstarter

hjælp mig lige piger jeg kan umlig flytte den lille eller den store de skal sove sammen ind til vi flytter

Anmeld

22. maj 2011

JustAnotherName

Jeg havde taget den lille ind i vores soveværelse så! 
Men det lyder til, at der er en løsning i sigte - skal I flytte i større?

Anmeld

22. maj 2011

Hvem?

Anonym skriver:

jeg har en h*n på knap to år

h*n har alle dage sovet igennem og gør h*n også når h*n falder i søvn men vi har så meget bøvl h*n vækker sin lille h*n hele tiden og lille h*n er bare total ulykkelig

h*n er meget træt og vil bare ikke overgive sig er umulig og vil slet ikke høre efter ...

der bliver smit alt mulig med i tramme sengen til lille h*n

hjælp mig hvad skal jeg snart gøre er ved at gå ud af mit gode skind 

vores drenge skulle også sove sammen, men der er total kaos da  de vækker hinanden gennem nætterne, så den ene er imidlertidig rykket ud i baggangen, mens vi er ved at renovere overettage, hvilket jo kan tage lidt tid, me sådan er det jo altså.

Hvorfor ikke rykke den ene ind i stuen om natten?

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg havde taget den lille ind i vores soveværelse så! 
Men det lyder til, at der er en løsning i sigte - skal I flytte i større?

ja vi skal flytte i noget her om en en lille mdr hvor der er værleser nok og der r bare ikke plas ind på hvors sv

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

SanneBoe skriver:

vores drenge skulle også sove sammen, men der er total kaos da  de vækker hinanden gennem nætterne, så den ene er imidlertidig rykket ud i baggangen, mens vi er ved at renovere overettage, hvilket jo kan tage lidt tid, me sådan er det jo altså.

Hvorfor ikke rykke den ene ind i stuen om natten?

det vi bor i nu er med 3 itagser  og der er  kun 2 soverum for oven og ville ikke rykke lille ned det kan jeg ikke have for lille sover fra omkring kl 6 og der er vi ikke gået i seng i nu og lille sover ikke godt hvis der ikke er helt ro

Anmeld

23. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville helt klart flytte den lille til I skal flytte i noget andet.

Vores børn sover også sammen og har gjort det omkring 10 mdr. Vi havde også problemer i starten, men nu er der ingenting og de kan sagtens falde i søvn samtidig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.