Dåbskage - er det svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

samantha1986

Hey

nu kan jeg se i er en masse tøser der er super gode til at lave kager. Min niece skal døbes til juli og de vil gerne have lavet en dåbskage. men er det svært? Og hvad kræver det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

AndreasMor84

samantha1986 skriver:

Hey

nu kan jeg se i er en masse tøser der er super gode til at lave kager. Min niece skal døbes til juli og de vil gerne have lavet en dåbskage. men er det svært? Og hvad kræver det

Det er ikke svært for dem der kan Øvelse gør mester. Mht. hvad det kræver, så kommer det jo an på, hvad for en kage du vil lave og hvilken pynt der skal på.. som nybegynder kan man klare sig med meget af det man har i forvejen, men skal nok invisterer i bogstaver osv.

Anmeld

22. maj 2011

Maja_4000

Det kommer an på hvor avanceret den skal være

Du kan lige se dem jeg lavede til min datters dåb .. Det var første gang jeg prøvede (:

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

Det var da en super flot kage.

Hmm må nok indse at jeg nok ikke vil have tålmodighed til det. jeg kan lave bradpandekager men der stopper det vist også hi hi.

Men tusinde tak for jeres svar

Anmeld

22. maj 2011

Hvem?

samantha1986 skriver:

Hey

En helvedes masse tålmodighed

Go' arbejdslyst

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

SanneBoe skriver:

En helvedes masse tålmodighed

Go' arbejdslyst

Så skal jeg nok ikke prøve hvis det kræver tålmodighed hi hi

Anmeld

22. maj 2011

mulle7430

de er mine første dåbskager ( royale ) lavet til plejehjemmet ;o) så det kan du snilt gøre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2011

samantha1986

mulle7430 skriver:

de er mine første dåbskager ( royale ) lavet til plejehjemmet ;o) så det kan du snilt gøre

Hold da op de er flotte. hmm tør jeg vist ikke gå i krig med så flotte ville jeg ikke kunne få dem.. er det ud fra fantasien?

Anmeld

22. maj 2011

mulle7430

samantha1986 skriver:

Hold da op de er flotte. hmm tør jeg vist ikke gå i krig med så flotte ville jeg ikke kunne få dem.. er det ud fra fantasien?

tak ;o) ja skoene er også... sidder jeg bare og kigger billeder på nettet og prøver der efter det kan du altså også nemt gør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.