Liv + miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til scanning i 6+5.. Er der stor chance for at hjerteblinken kan opleves så tidligt?

Er chancerne ikke lille for at miste, når man har set hjerteblink, altså man er sikker på, den er i orden derinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Maalene

Vil mene der er rigtig gode chancer for at se hjerteblink, hvis du er 6+5 MEN - kan være, at du er lidt kortere henne, så du må endelig ikke miste modet, hvis I ikke kan se det endnu, men krydser alt hvad jeg kan for, at I ser et smukt lille hjerte banke afsted

Og ganske rigtigt, hvis man har set hjerteblink er chancen for, at man får en dejlig lille søn eller datter 97,3% - så kun 2,7% risiko for, at noget går galt...

Selvom der aldrig er nogle garantier, så hjælper det RIGTIG meget på nervøsiteten, gjorde det ihvertfald hos mig

Held og lykke

Anmeld

22. maj 2011

hilma

hmm både og.. min søster begyndt at bløde i 7 uge og de så hjerteblink i den uge( de tjekkede hjertelyd med det samme da hun blødte) og nu har hun fødte en sund,rask og dejlig pige

men jeg synes bare at huske at en læge på gyn/ob. engang sagde til mig at sandsynligheden for at barnet bliver er forøget efter man har set blink..   for dig

Anmeld

22. maj 2011

AndreasMor84

Hvis du først har set hjerteblink ender de fleste graviditeter med en fødsel af et lille barn - men der vil jo altid være undtagelser... Jeg blev scannet 6+4 og der var hjerteblink

Anmeld

22. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg skal til scanning i 6+5.. Er der stor chance for at hjerteblinken kan opleves så tidligt?

Er chancerne ikke lille for at miste, når man har set hjerteblink, altså man er sikker på, den er i orden derinde?

Der burde du kunne se -blink  jeg var godt nok først 7+4, men ca fra uge 6 burde det være muligt

mht til dit andet 'spørgsmål' så vil jeg bare sige at, alt kan ske! man siger at har man set -blink fra uge 9, så er risikoen for at miste 2%.. Men som sagt kan alt ske.. vi oplevede -blink i uge 10 og igen ved NF, men en uge efter NF (en ekstra kontrol) var den lille spire død

Men altså 2% er jo ikke meget.. se sådan her på det, der er 98% sandsynlighed for at gennemføre graviditeten

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

tak for svar..

Nu jeg rolig og glad, vil bare glæde mig til terminsscanning d. 1 juni, hvor jeg er mindst 6+5 henne, så må vi håber er liv, men selvfølgelig er der det

Anmeld

22. maj 2011

channie-g

Anonym skriver:

vi kunne se hjertet blinke da vi var til en tidlig scanning i uge 6+1 så det skal kunne lade sige gøre

Anmeld

22. maj 2011

Nynne88

Tror godt du kan se  blink , men jeg var til en tidlig scanning, hvor man først kunne ugen efter. Jeg har desværre også prøvet at se hjerteblink tidligt og mistede ugen efter - så der er aldrig sikkert at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.