Jeg var til en venindes polterabend i går og om aftenen mødtes vi til fest med alle fyrene.
Gommens bedste kammerat ver med til festen. Havde aldrig mødt ham før, men han virkede som en flink fyr. Han er gift og fik en lille pige for 14 dage siden. Konen var ikke med da hun blev hjemme med den lille pige. Min mand var heller ikke med til festen da han kørte hjem efter arrangementerne og puttede drengene.
Nå men den her fyr (M) blev voldsomt fuld.... Og voldsomt nærgående. Han fortalte mig at jeg var dejlig, smuk, skøn osv, og at han gerne ville være sammen med mig. Han satte sig flere gange ved siden af mig og tog min hånd og stak sin næse ind i mit øre.
Det var SÅ ubehageligt!!! Han gik langt over grænsen. Han er gift for pokker og har en lille pige. Og han ved at jeg er gift. Jeg var nødt til at få gommen til at hive ham væk, og så blev han ondskabsfuld i stedet. Sagde at jeg var kold og arrogant.
For fanden hvor jeg synes det er respektløst! Både overfor mig, men dælme også overfor hans kone og lille pige som sidder derhjemme. Hvis det var min mand der gjorde sådan noget.... Hvor ville jeg føle mig ydmyget!
Heldigvis gik han senere under og tog hjem. Så slap jeg da for ham.
Skulle bare lige ud med det. Synes det var en dum oplevelse
Anmeld