Hvad laver I denne weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2008

Bastian

Manden og jeg har været i Tivoli i dag og set Crazy Christmas Cabaret. Ungerne blev passet af mandens morbror og tante, som kom helt fra Kalundborg for at passe dem. De havde storhygget sig og var blevet rigtig forkælet. William har skoldkopper, så hans trængte til at blive nusset lidt om. I morgen skal vi hygge om formiddag og hvis vejret tillader det, vil jeg vil gå en dejlig tur, ellers er der også ungernes lav selv gaver der skal laves. Om eftermiddag skal vi besøge en jeg kender gennem en anden hjemmeside.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Honningblomst

Rikke skriver:

Stort tillykke med ham

Rikke.

Tak, Rikke...

Anmeld

15. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Her bliver der holdt fødselsdag for min dejlige dreng som bliver 6 år i dag...
Knus.. og god aften..

Tillykke til din lille store dreng

Anmeld

16. november 2008

Janep

vi har været i kolding fra i går (lørdag) og til i dag (søndag) eller vi er her faktisk endnu
svigermor har føzdag såh 60.png

Anmeld

16. november 2008

Lullaby

Igår slappede vi bare af og handlede ind til et par dage, idag kommer en af Bellas bhkammerater på besøg og så skal vi vaske tøj

Anmeld

16. november 2008

Mathilde

Vi har været nede ved min mor fra fredag til lørdag og fortælle hende, at hun skal være mormor
Jeg begyndte så desværre at bløde lidt igår formiddags, men det er stoppet igen.....
Idag skal vi have vasket tøj, gjort rent og så vil jeg lave noget æblegrød... Vi har så mange æbler der trænger til at blive spist...

Anmeld

16. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Tillykke til din lille store dreng

Tusind tak søde...

Anmeld

16. november 2008

tikani

Min lucas fylder 4 år i dagOg det var meningen at vi skulle i zoo..men vejret var ikke lige med os Så vi tog ud til mormor i stedet..

Anmeld

16. november 2008

Miamaja

tikani skriver:

Min lucas fylder 4 år i dagOg det var meningen at vi skulle i zoo..men vejret var ikke lige med os Så vi tog ud til mormor i stedet..

wow 4 aar. tillykke med den lille. kan slet ikke forestille mig lille manden som 4 arig

Anmeld

16. november 2008

twinboys

Har været i sommerhus hele weekenden og er lige kommet hjem...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.