Hej alle brugere på baby.dk
Jeg står i en lidt træls situation..
Jeg har den mest fantastiske svigermor, som har hjulpet mig igennem de 3 år jeg har været sammen med kæresten..
pga. jeg ikke har nogen kontakt med min egen mor, så har brug for nogle moderlige råd engang imellem..
Men her på det sidste har hun opført sig mærkeligt..
Fx for 14 dage siden da hun besøgte os begyndte hun at gøre rent på VORES badeværelse.... !!! Selvom jeg lige havde gjort rent inden hun kom, men der var altså lige noget hun ikke syntes var i orden.. Blev meget foraget.. Men lavede bare sjov med det, og prøvede at ignore det..
Men så igen i fredags var vi til konfirmation, hvor alle os "unge" sidder sammen ved et bord, hvor så jeg sidder over for min kærestes fætter og hans kæreste, vi snakker så om job, hus, uddannelse m.m. Hvor hun så siger jamen du kan jo heller ikke starte på din lærerplads her til jul når du skal på et års barsel..
Så tænker jeg WTF jeg er jo ikke gravd.. Vi prøver kun, og det ved ingen...
Men til pointen, jeg spørger så min svigermor i går aftes om nogen har sagt til den side af familien at jeg er gravid, hvortil hun så svarer nej. Men siger at jeg jo ligner en gravid så tyk jeg er blevet på det sidste på min mave.. Bliver helt chokeret over hendes reaktion..
Der ligger meget mere bag, hun er begyndt og kommentere hvordan vi gør, hvad vi spiser, at vi skal vente med børn, bla bla bla.. Syntes det er utroligt træls. efter som jeg er udlært tjener (går på handelsskolen pt), og min kæreste er færdig som cand.mac i medialogi her til sommer. så er jo ikke fordi vi er dovne eller ikke har nogen uddannelse.
Syntes bare hun blander sig lidt for meget..
Beklager alt det brok.. Havde bare brug for at komme ud med det..
Mvh den irreterrede !