Kæresten skujler han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

RYGER  Er bare så ked af det. forstår ikk hvorfor han ikk kommer og fortæller mig det, isteden for og gå ned med affald og ting og sager flere gange om dagen

Da vi fandt sammen røg han. og havde det fint nok med det, bare det forgik udenfor. Han valgte på egen vis og støtte, og gjorder han også i et 1års tid. vi blev rigtig uvenner i en lang periode, og begyndte og skjule han røg igen, men kunne jo ligesom lugte det han benættede han gjorder det. indtil jeg tog ham i det  

Men nu igen er han begyndt og ryge og har gjort det LÆNGE. Det skal lige siges, vi har et kanon godt forhold og vi skal være forældre til vores første barn

Men hva pokker skal jeg gøre ? har bare ikk lyst til og se ham ryge, det virker så underligt efter så mange år Han har en far som døjer med blodpropper i hjertet, måske er det, det som gør han prøver og dæmpe smerten men hjælper bare ikk og ryge

fra en som bare gerne ville have lidt luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

RYGER  Er bare så ked af det. forstår ikk hvorfor han ikk kommer og fortæller mig det, isteden for og gå ned med affald og ting og sager flere gange om dagen

Da vi fandt sammen røg han. og havde det fint nok med det, bare det forgik udenfor. Han valgte på egen vis og støtte, og gjorder han også i et 1års tid. vi blev rigtig uvenner i en lang periode, og begyndte og skjule han røg igen, men kunne jo ligesom lugte det han benættede han gjorder det. indtil jeg tog ham i det  

Men nu igen er han begyndt og ryge og har gjort det LÆNGE. Det skal lige siges, vi har et kanon godt forhold og vi skal være forældre til vores første barn

Men hva pokker skal jeg gøre ? har bare ikk lyst til og se ham ryge, det virker så underligt efter så mange år Han har en far som døjer med blodpropper i hjertet, måske er det, det som gør han prøver og dæmpe smerten men hjælper bare ikk og ryge

først får du lige en

kan godt forstå at du ikke syntes at det er fedt han ryger i smug.. men måske du skulle tage den med ham igen.. for nogle er det jo svært at stoppe (man bliver jo afhængig af skidtet)  

men tror faktisk at han ville blive motivert til at stoppe, hvis du støttede ham og ikke bare "forbød" ham det? hvis du forstår?!

det er nok det bedste råd jeg kan give.. som ryger skal man jo være motiveret for at stoppe..

håber du/I finder ud af noget..

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Sinore skriver:

først får du lige en

kan godt forstå at du ikke syntes at det er fedt han ryger i smug.. men måske du skulle tage den med ham igen.. for nogle er det jo svært at stoppe (man bliver jo afhængig af skidtet)  

men tror faktisk at han ville blive motivert til at stoppe, hvis du støttede ham og ikke bare "forbød" ham det? hvis du forstår?!

det er nok det bedste råd jeg kan give.. som ryger skal man jo være motiveret for at stoppe..

håber du/I finder ud af noget..

Enig :-) Held og lykke med det, og husk ikke at angribe ham, men tag en stille snak med ham - er sikker på, at det er hans måde at "koble" af :-)

Anmeld

22. maj 2011

TheLittleOne

Jeg kan godt forstå du ikke syntes at det er fedt han ryger i smug!

Min mening- hvis han vil ryge så lad ham, så længe han gør det udenfor.. Han tager jo ikke stoffer eller drikker for mange øl!

Og snak lige med ham om det!

Held og lykke

Anmeld

22. maj 2011

Rosa

Lad ham selv styre om han ryger eller ej. Det er jo på ingen måde noget kæresten skal bestemme og jeg tror de færreste rygere stopper fordi deres kæreste render rundt og "siger sin mening" om det uden at blive spurgt. Jeg gjorde ihvertfald ikke! Måske gad han simpelthen ikke at skulle forklare og forsvare sig pga sit valg og leve i dårlig stemning hver gang har går ned og tager en cigaret, og det er derfor han ikke har sagt noget? Jeg synes virkelig at du skal sige til ham, at hvis han vil ryge så er det OK med dig, men at du selvfølgelig helst ville ahve at han stoppede, og når han engang er klar til det så er du 100% bag ham.  Og lad så være med at hakke på ham over at han lugter. Tænk hvis nogen hakkede på dig hver eneste gang du dyrkede din dårlige vane? 

Anmeld

22. maj 2011

TheLittleOne

Rosa skriver:

Lad ham selv styre om han ryger eller ej. Det er jo på ingen måde noget kæresten skal bestemme og jeg tror de færreste rygere stopper fordi deres kæreste render rundt og "siger sin mening" om det uden at blive spurgt. Jeg gjorde ihvertfald ikke! Måske gad han simpelthen ikke at skulle forklare og forsvare sig pga sit valg og leve i dårlig stemning hver gang har går ned og tager en cigaret, og det er derfor han ikke har sagt noget? Jeg synes virkelig at du skal sige til ham, at hvis han vil ryge så er det OK med dig, men at du selvfølgelig helst ville ahve at han stoppede, og når han engang er klar til det så er du 100% bag ham.  Og lad så være med at hakke på ham over at han lugter. Tænk hvis nogen hakkede på dig hver eneste gang du dyrkede din dårlige vane? 

Lige mine ord Jeg er bare ikke så god til at forklare mig

Anmeld

22. maj 2011

twinny

Rosa skriver:

enig her...

Anmeld

22. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Han er et voksent menneske og må selv tage ansvaret.
Så længe han ikke ryger indendøre i nærheden af jeres barn m.v. så må du lære at acceptere og respektere hans valg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. maj 2011

Bondepigen

Jeg kan da godt forstå han ryger i smug, hvis han får "høvl"'over at han ryger.

Jeg er selv eks-ryger, og een ting kan jeg sige dig... En ryger stopper IKKE med at ryge, fordi andre siger til ham/hende at h*n skal. Den motivation kan kun findes inde i sig selv, og hvis det sker under pres, er det kun et spørgsmål om tid, før personen begynder igen!

Synes da det er godt, at han kun ryger udenfor! Jeg kan huske en gang, hvor jeg røg i smug, der blev min trang kun større, og jeg røg meget mere end ellers...

Lad være med at presse ham, hvis du gerne vil have han stopper på et tidspunkt... Du kan tage en snak med ham en gang hvert halve år eller noget om at du er nervøs for hans helbred, men i mellemtiden, må du lade ham have fred. For det har modsat effekt, at køre rundt i det hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.