Det nok mere held, havde inden gjort alt, og nok opgivet håbet om at det skulle lykkedes uden hjælp, havde trænet og været på hård kur i 6 mdr men kun tabt lige knap 2-4 kg, det var på trods af jeg brugte nupo, og derefter spiste alm men sund kost og ikke store mængder mad, gik på dyrt hold, med vejleder i både kost og motion men intet skete efter jeg havde tabt d eførste kg på pulver, stod det derefter helt stille igen, så har næsten opgivet tanken om håbet om at tabe mig
Men håber jo alligevel det vil lykkedes os at få flere børn, da jeg jo vejer næsten det samme, som inden jeg blev gravid med den 1 
var det pco-kost ?? måske du har trænet så meget at det var muskler du havde opbygget og derfor ikke kunne se det på vægten ?? jeg powerwalkede 1-1,5 time hverdag i kuperet tærræn og løb også lidt indimellem.
JEg kan anbefale bogen af Tine Grandjean, fra barnløs til frugtbar-spis dig ud af din PCOS. jeg levede efter den bog ( bortset fra de anbefalede kosttilskud bogen anbefaler.) Fik den anbefalet af fertillitetesklinikken da vi skulle have haft hjælp til nr. 1.
jeg fik forresten også metformin. Det nedsatte min sultfølelse og stabiliserede mit blodsukker.
Har du regelmæssig mens ?? prøv evt at hør egen læge om du kan få taget blodprøver af dine androgene status og så kan lægen se om de er lidt eller meget forhøjet. Mine var nemlig sidste gang kun lettere forhøjet og at mine kvindelige kønshormoner var nemlig i top, så de mente at motion, vægttab og kost burde kunne ændre det. Og de fik ret.
Anmeld