Lejlighed i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

AnneP

KajaH skriver:

Hej alle..

Ja jeg tænker jeg ligeså godt kan prøve at søge her også. Men sagen er den at kæresten og jeg skal flytte til Århus til august (ca.), for at studere, og derfor leder vi efter en lejlighed. 
Vi er et stille og roligt par, med en lille hund der ikke siger et kvæk og som er renlig. Vi søger helst en lejlighed på mindst 50 kvm.
Så hvis i har, eller kender nogen, eller kender nogen som måske kender nogen. Så må i meget gerne skrive  

Knus

Prøv evt med en anonce i Århus Onsdag!! Der fik jeg en masse positiv respons da jeg søgte lejlighed i århus!

for at i finder en god lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Lunae

Mutti2B skriver:

Prøv at kontakte diverse ejendomsadministrationer. Jeg har selv lejet lejligheder i Århus gennem tlk ejendomsadministration og lautrup ejendomsadministration. Er lidt usikker på om sidstnævnte stadig eksisterer men prøv at tjekke nettet. Held og lykke :-)

lautrup eksisterer stadig Jeg har også lejet gennem dem

Anmeld

22. maj 2011

Frøken J.

KajaH skriver:

Malling er noteret, tak
Og så må du lige sige til hvis i finder noget andet  

Det skaljeg gøre! Hehe

Anmeld

22. maj 2011

AndreasMor84

KajaH skriver:

Hej alle..

Ja jeg tænker jeg ligeså godt kan prøve at søge her også. Men sagen er den at kæresten og jeg skal flytte til Århus til august (ca.), for at studere, og derfor leder vi efter en lejlighed. 
Vi er et stille og roligt par, med en lille hund der ikke siger et kvæk og som er renlig. Vi søger helst en lejlighed på mindst 50 kvm.
Så hvis i har, eller kender nogen, eller kender nogen som måske kender nogen. Så må i meget gerne skrive  

Knus

Hvor meget må husleje max være?

Anmeld

22. maj 2011

Dagge

Vi boede i Randers i et halvt år inden vi fandt en lejlighed i Århus C.. Lejlighederne er billige i Randers, det tager godtnok 45 min med bus og 30-40 med tog, men tror (dog kender jeg ikke malling) at der sker lidt mere i randers end i malling

Anmeld

22. maj 2011

KajaH

AnneP skriver:

Prøv evt med en anonce i Århus Onsdag!! Der fik jeg en masse positiv respons da jeg søgte lejlighed i århus!

for at i finder en god lejlighed

Det har vi også snakket om. Tak det vil vi gøre nu hvor det højst sandsynligt virker

Anmeld

22. maj 2011

Mi

En af mine veninder har et rækkehus til salg, lidt uden for århus. Tror det hedder skrødstrup? Det er en andelsbolig, men kan ikke huske hvad det koster.

Anmeld

22. maj 2011

AnneP

KajaH skriver:

Det har vi også snakket om. Tak det vil vi gøre nu hvor det højst sandsynligt virker

Ved ihvertfald at der er nogle der bedre kan lide at ringe til dem man ønsker at tilbyde en lejlighed end at blive ringet op af 500 forskellige mennesker!!

Anmeld

22. maj 2011

camilla_agermose

SKAL det være Århus? For det er altså meget svært at finde noget der ikke koster 12000+ i måneden. Jeg skulle studere i Århus, og fandt den lækreste lejlighed i Skanderborg, det tager kun 20 min ind til århus med tog. Vil faktisk gætte på at den lejlighed kunne have kostet dobbelt så meget i Århus.

Ellers så er der også en del andelslejligheder i Århus - hvis man er til sådan noget.

Anmeld

22. maj 2011

AnneP

AnneP skriver:

Ved ihvertfald at der er nogle der bedre kan lide at ringe til dem man ønsker at tilbyde en lejlighed end at blive ringet op af 500 forskellige mennesker!!

en anden god ide er at melde jer ind i århusbolig, de har også nogle ungdoms boliger, og jeg mener godt man må have taskehund i nogle af dem, ellers har de også alm lejeboliger! dem i C er der noget (læs meget) ventetid på men hvis i ikke har noget imod ca 20-30 min off transport har de nogle i oplandet også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.