boligpotal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

Nogle der har en kode til boligpotal jeg kan låne?  står og overvejer at flytte.

Fodi jeg er ano er fordi der er nogle a mine venner som ikke skal vide noget endnu. Hvis der er det skriver jeg en pb så i kan se hvem jeg er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

PsychedeliC

Så kunne jeg også finde på at låne en hvis det er

Anmeld

23. maj 2011

Sakris

Hm, der er jo personlige oplysninger under ens profil derinde, så tror altså næppe der er nogle der udlåner deres log-in til en fremmed-anonym? Men ja måske er du heldig.

Vil dog også lige slå et slag for, at det er en lorteportal. Vi har søgt på stort set alt i kbh og har fået afslag på afslag fordi boligerne var udlejet. De har heller ikke fået særlig gode anmeldelser på trustpilot. 

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Hm, der er jo personlige oplysninger under ens profil derinde, så tror altså næppe der er nogle der udlåner deres log-in til en fremmed-anonym? Men ja måske er du heldig.

Vil dog også lige slå et slag for, at det er en lorteportal. Vi har søgt på stort set alt i kbh og har fået afslag på afslag fordi boligerne var udlejet. De har heller ikke fået særlig gode anmeldelser på trustpilot. 

Jeg skriver netop hvorfor jeg er ano  og at hvis der er nogle skal jeg nok skrive en pb til dem så de kan se hvem jeg er osv  men det er ligemeget nu. Har fundet en bolig jeg muligvis flytter i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.