blod og jern og d vitamin mangel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

nogen som har prøvet det ?? er gravid 11 uger henne.. kan ikke optage dem selv så venter på sygehuset kontakter mig.. nogen som har prøvet det og kender til bivirkninger for barnet og evt behandling ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

samantha1986

Anonym skriver:

nogen som har prøvet det ?? er gravid 11 uger henne.. kan ikke optage dem selv så venter på sygehuset kontakter mig.. nogen som har prøvet det og kender til bivirkninger for barnet og evt behandling ??

Altså nu er jeg ikke gravid, og mangler heller ikke blod og jern. Men jeg er i underskud af d og b vitamin. Det påvirker mig på den måde at jeg føler mig konstant træt lige meget hvor meget jeg har sovet. Så kunne forestille mig at du må have det endnu værre

Anmeld

22. maj 2011

jydeinden

altså her er det kun D vitamin mangel og det var vist ret stort, for spiser to vitamin piller HVER dag, efter min læges ordre.. nu er mit tal så normalt, men skal stadig fortsætte med at tage de to piller hver dag. er dog ikke gravid.

Anmeld

22. maj 2011

Happiness

Altså jeg er gravid og har d-vitamin mangel og jern mangel. Men får jo så bare større tilskud end alm. gravide. Sygeplejsken hos min læge siger at så længe man er dækket ind med tilskud, er der ingen fare. Og barnet får under alle omstændigheder hvad det har brug for.

Hvorfor skal du have svar fra sygehuset?

Jeg fik taget alle test hos lægen, og får tjekket op på det hver 3. måned. Skal siges at jeg startede med at få 5 injektioner med d-vitamin 100mikr. over 5 uger, for at få det op i niveau, da det lå meget lavt! Og jeg tager så 35mikr. ud over de 10 mikr. der er i vitaminpillerne her når det er sommer. Om vinteren skal jeg tage 70mikr. om dagen.

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Altså jeg er gravid og har d-vitamin mangel og jern mangel. Men får jo så bare større tilskud end alm. gravide. Sygeplejsken hos min læge siger at så længe man er dækket ind med tilskud, er der ingen fare. Og barnet får under alle omstændigheder hvad det har brug for.

Hvorfor skal du have svar fra sygehuset?

Jeg fik taget alle test hos lægen, og får tjekket op på det hver 3. måned. Skal siges at jeg startede med at få 5 injektioner med d-vitamin 100mikr. over 5 uger, for at få det op i niveau, da det lå meget lavt! Og jeg tager så 35mikr. ud over de 10 mikr. der er i vitaminpillerne her når det er sommer. Om vinteren skal jeg tage 70mikr. om dagen.

tak for svaret

jeg venter svar fra sygehuset fordi de kan se det ikke hjælper og sætte mig op i dosis.. så de skal have fundet ud af hvordan jeg kan få de ting jeg mangler når min krop nægter og optage.. er ved og besvime hvis jeg rejser mig for hurtigt plus jeg er extremt træt.. er bare bange for den lille kan tage skade inden de får rettet op på problemet

Anmeld

22. maj 2011

olivia1009

Ved de hvorfor du ikke kan optage?

Jeg har hørt tankevækkende ting om at mange mennesker ikke kan optage pga at tarmvæggen er i ubalance pga nutidens kost..  her anbefales probiotika..tarmbakterier som får balancen op igen. Prøv at spørge på sygehuset..de kender det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.