Homer Simpson

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

StineL

Min kæreste fyldte 30 år og ville derfor gerne have kage med på arbejde. Han er helt vild med Simpson, så det blev der denne kage ud af
Den er med lyse bunde med kardemomme, brombær med kahlua og hvid chokolade ganache med lidt flødekaramelessens i.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Majbriteriksen

StineL skriver:

Min kæreste fyldte 30 år og ville derfor gerne have kage med på arbejde. Han er helt vild med Simpson, så det blev der denne kage ud af
Den er med lyse bunde med kardemomme, brombær med kahlua og hvid chokolade ganache med lidt flødekaramelessens i.

Hvor er den fed, super flot lavet. Det lyder lækkert med fyldet, men også avanceret

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

Super kage...  Hvad er det mørkebrune???

Anmeld

22. maj 2011

StineL

Majbriteriksen skriver:

Hvor er den fed, super flot lavet. Det lyder lækkert med fyldet, men også avanceret

Nej slet ikke De frosne brømbær har jeg drænet for vand i en sigte. Herefter har jeg puttet dem i en skål og hældt lidt kahlua over og ladet dem trække.
Den hvide chokolade har jeg smeltet i piskefløde og herefter hældt nogle dråber karamelessens i og stilt det i køleskabet til dagen efter, hvor jeg har pisket det stift

Anmeld

22. maj 2011

StineL

Dot D skriver:

Super kage...  Hvad er det mørkebrune???

Tusind tak... Det er også fondant

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

StineL skriver:

Tusind tak... Det er også fondant

Ok, synes lige det havde en smule glans, som var det en MEGET tyk glasur, der var skåret til....

Anmeld

22. maj 2011

StineL

Dot D skriver:

Ok, synes lige det havde en smule glans, som var det en MEGET tyk glasur, der var skåret til....

Årh ja det kan jeg da godt se. Det må være blitzen

Anmeld

22. maj 2011

mulle7430

nice

Anmeld

22. maj 2011

twinny

hvor den bare fed...

Anmeld

22. maj 2011

Carina:-)

Super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.