Er som et lille barn en juleaften!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Muttitil1+1

Hej alle sammen

SKAL bare lige ud med det her - er ved at gå ud af mit gode skind - kan bare ikke vente mere!

Min mand og jeg bor i en 2-værelses lejlighed på 2. sal, men med en lille på vej, vil vi rigtig gerne have fat i noget større og gerne med en lille have til. Indtil videre har vi fået tilbudt 3 rækkehuse, men de er blevet snuppet lige for næsen af os

Da vi kom hjem i torsdags, efter en lille hyggeferie, lå der endnu et tilbud som vi troede var magen til det, vi var ude at se på sidst, men vi tog fejl...

Vi var lige ude og kigge i går aftes - det er et rækkehus i ét plan! SÅ lækkert, så man ikke skal rende ovenpå hvis man skal på toilettet, når man har en lille guldklump. Haven er dobbelt så stor... tror der er 40kvm og som min mand sagde - vi kan jo spille fodbold i den have

Mit problem er nu at jeg sætter mig alt for meget op til, at det selvfølgelig bliver vores, og jeg ved bare, hvor skuffet jeg bliver, hvis vi ikke får det... den er bare lige os Og jeg har termin om 10 uger, så det kunne være rart at nå at komme nogenlunde på plads inden vores lille fodboldspiller kommer til verden

Men jeg må jo væbne mig med tålmodighed, vi får nemlig først svar på onsdag Nøj der er lang tid til...

Tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Frk.S

for at i får det!

Anmeld

22. maj 2011

Holbæktrunten

Selvfølgelig får i det - det er jo perfekt :0)

Anmeld

22. maj 2011

Muttitil1+1

Frk.S skriver:

for at i får det!

Tusind tak

Anmeld

22. maj 2011

Muttitil1+1

Holbæktrunten skriver:

Selvfølgelig får i det - det er jo perfekt :0)

Det er nemlig lige, hvad det er, så vi SKAL bare have det

Anmeld

22. maj 2011

mortilflere

griner lidt jeres have er som mit køkken

Anmeld

22. maj 2011

Dot D

for at I får det, det lyder rigtigt godt.....

Anmeld

22. maj 2011

Muttitil1+1

mortilflere skriver:

griner lidt jeres have er som mit køkken

Hahaha Ja, men det er en stor have, når man kommer fra en 2 værelses lejlighed Og sammenlignet med de andre rækkehuse, hvor der har været mellem 15 og 20kvm... men et køkken på 40 kvm havde jeg nu heller ikke klaget over... puha... men det må blive engang når jeg er færdig med at studere og er kommet til penge hihi

Men tusind tak

Anmeld

22. maj 2011

Muttitil1+1

Dot D skriver:

for at I får det, det lyder rigtigt godt.....

Takker

Anmeld

22. maj 2011

Carina:-)

X-er for at I får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.