Morgenfrisk lille trold... Andre med sådan een?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Tulle28

Min datter på 14 mdr. har de sidste 3 uger stået mellem 4.30 og 5.00... Gaaaaab hvor er det dog bare ALT for tidligt at stå op!! Vi har mørklægningsgardiner i hendes værelse, så det er ikke pga. det bliver lyst hun vågner. Hun sidder i sengen og snakker med sin bamse eller står op og kalder på os og er suuuperfrisk, mens mor og far er ved at besvime af træthed, selvom vi prøver at gå tidligt i seng (men 22.00 når den som regel at blive). Vi har prøvet at rykke hendes sengetid om aftenen, men det hjælper ikke - hun kommer i seng 18.30/19.00, hvor hun er fuldstændig færdig.

Nogen der gider sige det bare er en fase?

en noget klatøjet Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Leonora

Tulle28 skriver:

Min datter på 14 mdr. har de sidste 3 uger stået mellem 4.30 og 5.00... Gaaaaab hvor er det dog bare ALT for tidligt at stå op!! Vi har mørklægningsgardiner i hendes værelse, så det er ikke pga. det bliver lyst hun vågner. Hun sidder i sengen og snakker med sin bamse eller står op og kalder på os og er suuuperfrisk, mens mor og far er ved at besvime af træthed, selvom vi prøver at gå tidligt i seng (men 22.00 når den som regel at blive). Vi har prøvet at rykke hendes sengetid om aftenen, men det hjælper ikke - hun kommer i seng 18.30/19.00, hvor hun er fuldstændig færdig.

Nogen der gider sige det bare er en fase?

en noget klatøjet Tulle

Det gjorde vores datter også en overgang. Men vi holdt fast i at det var nat og hvis hun ikke ville sove måtte hun sidde med sine børger i sengen. Og efter lidt tid faldt hun i søvn igen og har derved rykket sin rytme.....

men det kræver lidt arbejde og så er der jo nogle børn der er friske kl 4.30...

Anmeld

22. maj 2011

sismofutten

Ihh, det kunne være at hun skulle sove sammen med nin datter på 8 måneder, som også vågner på det tidspunkt i øjeblikket, så kan de underholde hinanden.. Jeg er så oven i købet også ved at tage "nat-flasken" fra hende, som hun plejer at få ved en 3/4-tiden - så hun ikke altid lige glad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.