Jeg er i dag 6+0 og blev i sidste uge henvist til en tidlig scanning pga at jeg har mistet i sidste graviditet - det er så ikke det komiske i det naturligvis...
Men, har jo så ventet på brev fra sygehuset, og det kom så i eftermiddag - med en henvisning til en "undersøgelse" i gynækologisk ambulatorium, så langt så godt...
Undersøgelsen ville tage ca 1 time og der ville blive lagt en undersøgelses- og behandlingsplan?!?
Har nu aldrig hørt om 1 times scanning i 7 uge så jeg undrede mig lidt - specielt da jeg så de papirer jeg skulle udfylde, som bla. indebar om jeg brugte prævention! 
Om jeg havde været gravid før (nåh ja det kunne sef. godtvære relevant...) og mange andre spm. som jeg ikke helt kunne forstå i forb. med en scanning...
Der var også en oversigt med, over vente tider i det offentlige, og brochure om frit sygehus valg... kunne altså slet ikke gennemskue hvad pokker det var jeg var henvist til, for der var nogle steder skrevet om at man kunne risikere en koloskopi i forbindelse med udredning!
En koloskopi når jeg er gravid?!? Det er sgu da min tarm, har ikke så meget med mit underliv at gøre 
Det viste sig så,da jeg virkeligt fik gennemlæst papirerne og fandt noget med småt, at jeg er henvist til fertilitetsbehandling!! 
Anmeld