nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

MichellaMalou

er der nogen her som har nogle gode råd til at man kan komme af med sin surhed overfor en person, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

An&Jo

Køb eller lån en boksepude, hæng den op og tape et billede på af personen man er sur på og så går du ellers igang med at slå.. det er god til anger management og så er det ikke ulovligt at slå på en sandsæk men derimod ulovligt at slå en person og ufattelig dumt at slå på en dør eller en væg..

Anmeld

21. maj 2011

MichellaMalou

mortilj skriver:

Køb eller lån en boksepude, hæng den op og tape et billede på af personen man er sur på og så går du ellers igang med at slå.. det er god til anger management og så er det ikke ulovligt at slå på en sandsæk men derimod ulovligt at slå en person og ufattelig dumt at slå på en dør eller en væg..

det er det nemlig..

vil heller ikke slå på hende eller jo det er nok det jeg har aller mest lyst til med ved os det ikke løser noget så derfor skal jeg have en anden motode til det.. 

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

det er det nemlig..

vil heller ikke slå på hende eller jo det er nok det jeg har aller mest lyst til med ved os det ikke løser noget så derfor skal jeg have en anden motode til det.. 

Får talt med hende om det?

Ring hende op, og skrig hende ind i øret??

Anmeld

21. maj 2011

An&Jo

MichellaMalou skriver:

det er det nemlig..

Det er det man har allermest lyst til ja, og deraf kommer billedet af personen ind i billedet.. held og lykke med at få vreden lukket ud..

Anmeld

21. maj 2011

MichellaMalou

mortilj skriver:

Det er det man har allermest lyst til ja, og deraf kommer billedet af personen ind i billedet.. held og lykke med at få vreden lukket ud..

hehe taak 

Anmeld

21. maj 2011

MichellaMalou

Honnie's Wife:) skriver:

Får talt med hende om det?

Ring hende op, og skrig hende ind i øret??

få talt med hende det er hun for barnlig til,, 

og især efter hun bare skrev ok søde havde jeg jo aller mest lyst til at tage hjem til hende og bare ja,, 

men hun er bare ikke det værd så valgte at lade være med og svarer eller noget og derfor vreden skal ud på en anden måde,, 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

MichellaMalou skriver:

er der nogen her som har nogle gode råd til at man kan komme af med sin surhed overfor en person, 

Snak med personen om det, det er da det nemmeste... 

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

MichellaMalou skriver:

Du kan jo prøve at se personen som slet og ret et menneske på godt og ondt.
Mennesker er fulde af fejl, gode og dårlige sider og så bare gøre op med dig selv at vedkommende måske ikke passer til din kemi, men så må man gå uden om.
Man bliver nødt til at sætte sig i personens sted og se på sig selv ude fra med andres øjne og så ganske enkelt lære at bære over ved at tale ind til sin egen empati.
Det er ikke altid let, men tør man være rummelig nok, så kan man også sagtens rumme, at der er plads til alle..også dem man ikke bryder sig ret meget om.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. maj 2011

MichellaMalou

hun er ikke til at snakke med om det hun har lagt alt over på mig alt er mit problem og jeg er en dårlig veninde fordi jeg sætter mine uddannelser højere end hende også synes hun jeg er en dårlig veninde, og jeg er ikke til at stole på fordi jeg bryder vores aftale pga min skole. og da jeg prøvede at snakke med hende om det kommer det der ok søde for virkelig og pis mig af og virkelig opfører sig barnligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.