Min veninde ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

lukasmor

-Sigrid- skriver:

Skønt! Eller, det er jo ikke så rart, men troede jeg var den eneste, og begge mine forældre og svigermor syntes det var mærkeligt at jeg havde det så koldt eller varmt, det havde de nemlig ikke prøvet

Åhh også dig??
Nej bestemt ikke rart.. Det er så ubehageligt at have det sådan! Havde det dog trods alt kun om aftenen.. Havde du det hele dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

-Sigrid-

Lukasmor skriver:

Åhh også dig??
Nej bestemt ikke rart.. Det er så ubehageligt at have det sådan! Havde det dog trods alt kun om aftenen.. Havde du det hele dagen?

Jep.. Jeg har ingen kvalme, til gengæld sveder jeg, eller fryser i mit sved Nope, har det heledagen, som regel efter motion... Eller et bad oO 

Det svinger meget, bliver tit træt efter jeg har været kold Så jeg ryster mig selv i søvn kl 5 om eftermiddagen

Anmeld

22. maj 2011

lukasmor

-Sigrid- skriver:

Jep.. Jeg har ingen kvalme, til gengæld sveder jeg, eller fryser i mit sved Nope, har det heledagen, som regel efter motion... Eller et bad oO 

Det svinger meget, bliver tit træt efter jeg har været kold Så jeg ryster mig selv i søvn kl 5 om eftermiddagen

Arg og jeg synes jeg havde det slemt!
Jeg havde så ekstremt meget kvalme de første 3 måneder.. Synes det blev værst med temperatur forandringerne sidst i graviditeten men der har man jo også taget meget på og bærer rundt på en del mere
Jeg havde heletiden et katalog af en eller anden slags ved min side som jeg kunne vifte med når jeg fik mine svedeture Håber da at det bare er en periode for dig...

Anmeld

22. maj 2011

-Sigrid-

Lukasmor skriver:

Arg og jeg synes jeg havde det slemt!
Jeg havde så ekstremt meget kvalme de første 3 måneder.. Synes det blev værst med temperatur forandringerne sidst i graviditeten men der har man jo også taget meget på og bærer rundt på en del mere
Jeg havde heletiden et katalog af en eller anden slags ved min side som jeg kunne vifte med når jeg fik mine svedeture Håber da at det bare er en periode for dig...

Hvis det eneste jeg kommer til at "lide" under er varme/kylde, hovedpine og tisseri, tror jeg nok det går... Er 7+4 og har det nemt... Har endda fået fine runde bryster

Anmeld

22. maj 2011

lukasmor

Hvis det eneste jeg kommer til at "lide" under er varme/kylde, hovedpine og tisseri, tror jeg nok det går... Er 7+4 og har det nemt... Har endda fået fine runde bryster

Jeg havde ingen symptomer da jeg var 7 uger henne.. Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i uge 10 da symptomerne kom der.. Ja, brysterne bliver flotte  håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

22. maj 2011

-Sigrid-

Lukasmor skriver:

Jeg havde ingen symptomer da jeg var 7 uger henne.. Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i uge 10 da symptomerne kom der men ja, håber du får en dejlig graviditet

Bliver snart ulykkelig hvis folk ikke holder op med at sige at det "kommer lige om lidt"... Jeg nyyyder det her, det er dejlig nemt

Håber jeg også, kunne være skønt, men nok mest for kæresten

Anmeld

22. maj 2011

lukasmor

-Sigrid- skriver:

Bliver snart ulykkelig hvis folk ikke holder op med at sige at det "kommer lige om lidt"... Jeg nyyyder det her, det er dejlig nemt

Håber jeg også, kunne være skønt, men nok mest for kæresten

Det er heller ikke sikkert at det bliver anderledes end det er nu Ingen graviditeter er ens Ja, det tror jeg også at din kæreste vil sætte pris på Jeg var meeeeeget sød i graviditeten (sagde min kæreste i hvert fald, men måske han ikke turde andet) Jeg led ikke under hormonerne bortset fra tudeture, så det er altså også forskelligt fra person til person

Anmeld

22. maj 2011

-Sigrid-

Lukasmor skriver:

Det er heller ikke sikkert at det bliver anderledes end det er nu Ingen graviditeter er ens Ja, det tror jeg også at din kæreste vil sætte pris på Jeg var meeeeeget sød i graviditeten (sagde min kæreste i hvert fald, men måske han ikke turde andet) Jeg led ikke under hormonerne bortset fra tudeture, så det er altså også forskelligt fra person til person

Åh ja... Hormonturene  Kom til at råbe helt vild af moin kæreste fordi han havde glemt en taske 200 km væk - en taske til at smugle slik mm med ind i en bio  Og ligger ikke og tuder til alle film vi ser hvor der er forældre med i, som har børn under 15 år!  Generelt er jeg en drømmekæreste, især lige nu. Og når han spørge hvordan babyen har det, bliver jeg enten total fjollet og nusser min mave så meget der næsten går ild i trøjen, eller brokker mig over at stakkels Peder (kæresten) har givet mig en baby som giver mig ligasmerter! Stakkels fyr 

Anmeld

22. maj 2011

Kløver

Det er meget normalt, mig bekendt er det hormonerne der er årsagen, jeg havde dte også meget varmt og fik nogle gange svedeture, i den sidste del af min graviditet

Anmeld

22. maj 2011

Rebecca55

Mor Til Julie<3 skriver:

Godaften de Damer ...

Jeg har lige et lille spørgsmål ...
Håber nogen kan hjælpe lidt ...
Jeg har en veninde som er 35 uger henne ...
Hun skriver af du sveder så meget af hun ikke kan holde ud og have tøj eller noget som helst og af alle hende´s vinduer i hende`s lejlighed står helt åben ... Men alligevel sveder hun helt vildt ...
Hvad mon det kan være ? ? ?

Jeg har det også bedst uden tøj og med vinduerne åbne... Min kæreste måtte sidde med dyner og tæpper, indtil det blev lidt varmere i vejret... Tror det er alle de hormoner der køre rundt i vores kroppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.