Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
El læge ??? Har et spørgsmål ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TaHoMo<3 skriver: El læge ??? Har et spørgsmål ???
Det er der sikkert.. men måske andre også kan svare
Vi har rent faktisk en af pigerne herinde der er sygeplejerske, men kan ikke lige huske hvem det er.Og vi har også en der er medicinstuderende.
Men ellers spørg løs..måske kan vi andre hjælpe.KærligstSussie
132319 skriver: Jeg er sygeplejerske -Spørg løs
Jeg er sygeplejerske -Spørg løs
LOL..der var du jo
Jeps.. er sygeplejerske.. Men det er ikke ensbetydende med man ved alt omkring alle sygdomme ;-) men spørg løs.
MinNoah skriver: Jeps.. er sygeplejerske.. Men det er ikke ensbetydende med man ved alt omkring alle sygdomme ;-) men spørg løs.
Hov.. 2 af jer...fedest Så er vi jo ved at være godt klædt på
Årh hvor er i søde Det var bare et spørgsmål vedr. nogle sting jeg har efter en lille op. i tirsdags ,, Har lige drøftet den med en læge stud. i en privat besked Håber hun kan svare ,, Hilsen en pyller-røv
TaHoMo<3 skriver: Årh hvor er i søde Det var bare et spørgsmål vedr. nogle sting jeg har efter en lille op. i tirsdags ,, Har lige drøftet den med en læge stud. i en privat besked Håber hun kan svare ,, Hilsen en pyller-røv
Håber du fandt svar
Nu er der jo godt nok også stor stor forskel på en læge og en alm. sygeplejerske
Chritinap skriver: Håber du fandt svar Nu er der jo godt nok også stor stor forskel på en læge og en alm. sygeplejerske
Ja selvf. er der det , men ved det er et spørgsmål begge vil kunne svare på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128