Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad tænker du af pris inkl forsendelse? Og hvad kostede det fra nyt?
lisbeth2910 skriver: Hvad tænker du af pris inkl forsendelse? Og hvad kostede det fra nyt?
CamillaSoefelt skriver: Har givet 149kr fra nyt af... så kom med et bud..
Har givet 149kr fra nyt af... så kom med et bud..
Hvad tror du det koster og sende?
lisbeth2910 skriver: Hvad tror du det koster og sende?
CamillaSoefelt skriver: Kommer du ikke til kbh en gang i mellem el har noget familie her?
Kommer du ikke til kbh en gang i mellem el har noget familie her?
Hmm skal faktisk til kbh næste weekend - på frederiksberg! Er det i nærheden af dig. Gidder nemlig ikke kører hele kbh rundt efter det:-)
lisbeth2910 skriver: Hmm skal faktisk til kbh næste weekend - på frederiksberg! Er det i nærheden af dig. Gidder nemlig ikke kører hele kbh rundt efter det:-)
CamillaSoefelt skriver: dvs den 28-29? Tager nemlig selv til fyn den 28 og er hjemme igen den 29 i løbet af dagen.. Så ku jo godt lige runde kbh hvis det nu var. Men er du i kbh om fredagen osse?
dvs den 28-29? Tager nemlig selv til fyn den 28 og er hjemme igen den 29 i løbet af dagen.. Så ku jo godt lige runde kbh hvis det nu var. Men er du i kbh om fredagen osse?
Jeg er der kun d. 29. til fødselsdag kl. 13 og 30 min nordpå er så en times ex rejsetid for mig - skal i forvejen helt til falster og har min datter med, så det synes jeg ikke jeg har lyst til. Desværre:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128