B&J skriver:
Hej alle sammen, jeg har aldrig haft en taske og ønsker mig en der kan være min pung mine solbriller og lidt skrammel så den behøver ikke være stor men heller ikke lille gerne læder sort men jeg kan og har aldrig fundet en der bare skriger her er jeg... mon fordi jeg bare ikke skal have en taske mmmm?
men tror helt klart i er de bedste hjælper her inde.. håber i kan hjælp billede osv side ville være dejligt 

Det kommer jo an på om det er sådan en superdyr sag eller bare en almindelig billig emiteret en.
Jeg har aldrig selv kunnet undvære tasker, og har nogle til forskellige lejligheder, men mine er helt almindelige billige tasker.
Jeg fik min første taske, da jeg var 8 år, og har nydt hver eneste som en nær ven.
Jeg ved at i Kvickly kan man tit få nogle rigtigt søde nogle til billige penge, men vil man over i det dyrere, så kan man fx købe hos Neie, som har forretninger rundt om i landet.
For mit eget vedkommende, så har jeg min daglig-taske..det er en sort ting som jeg synes er både sød og morsom.
Den fandt jeg i en sjov lille forretning over på Vestkysten, og jeg gav 100 kr for den.
Den minder lidt om en t-shirt i faconen med hank og en sort sløjfe midt på.
Den er god, fordi den ikke er alt for stor, men enormt rummelig.
Som mor og bedstemor og som en Sussie, skal der helst være plads til en halv million ting i den, alt fra sutter til fredagsslik og hvis det er helt tosset også en bakke jordbær og et halvt franskbrød 
Mine unger har altid kaldt mine tasker for Mary Poppins-tasker, fordi jeg bare kan have alverdens ting i dem uden de ser ud af noget...hehe.
Men naturligvis har jeg også den lille sorte ting, til at gå i byen med, hvor man kun lige kan have mobilen, en lille pung, en læbestift og maskara....og så har jeg den fine broderede til reelt selskabsbrug, hvor der heller ikke er plads til ret meget.
Har også nogle stykker i andre farver end sort, som jeg kan finde på at bruge..og så har jeg nogle sjove 1000-rumstasker, som er gode at have med, når man er på udflugt med børn eller børnebørn.

Kærligst
Sussie