Nogen der sælger super sødt pigetøj i str 56-80?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

>>Carina<<

Så er jeg interesseret i at høre nærmere Venter en lille prinsesse og vil rigtig gerne købe tøj til hende hvis det er velholdt og til en god pris. Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

nvm

jeg har lidt pige mærketøj tilsalg.

molo, ej sikke lej og holly's???

det er i str 62,68 og en enkel i 74

Anmeld

22. maj 2011

Sildefisk

Jeg har også lidt, 2 heldragte og en ny molo jakke men det er str 80+ så ved ikke om det har interesse?

Anmeld

22. maj 2011

SD

Carina1984 skriver:

Så er jeg interesseret i at høre nærmere Venter en lille prinsesse og vil rigtig gerne købe tøj til hende hvis det er velholdt og til en god pris. Håber nogen kan hjælpe

hej.

jeg forhandler et mærke der hedder krymmel.

Lige nu - dvs fra idag og en uge frem. Kører jeg udsalg hvor der er 40% på stort set alt.

Du kan se det på hjemmesiden www.krymmel.com - men priserne derinde er ikke sat ned. Du skal trække 40% fra. Rabatten opnåes kun gennem handel med mig.

Du kan evt skruve til mig på sbd@krymmel.com

Tøjet går fra str 68 og op. s helt nyfødt har vi ikke. men det er tilgengæld lidt lille i det. Så bodyer og heldragter, kan du sagtens handle....

//Stine

Anmeld

22. maj 2011

Jonna1979

jeg har lækker sengetøj var det ikke noget:-)

Anmeld

22. maj 2011

bullerbassen

Carina1984 skriver:

Jeg sælger disse tullebukser

https://www.baby.dk/debat/110056pi1/toej--piger/pose--tullebukser-str-5056.aspx

Anmeld

22. maj 2011

Kvindemin

Carina1984 skriver:

Jeg har den sødeste strik i str. 80 - kan både bruges i str. inden og efter, da man kan bruge den som lille strik kjole til før og cardigan efterfølgende. Normalt vil den lige til rumpen

Vh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.