Jeg har det underligt idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

SussieThyssen

tatii72 skriver:

Jeg er 39 + 1 så det med plukveerne er helt ok Jeg synes bare at det er underligt at jeg ikke kunne mærke at jeg tissede  og min blære var stadig fyldt da jeg satte mig ned.

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er henne..men somme tider kan barnet godt lave en slags fold på urinrøret eller selve blæren, som gør at man kan have svært ved at tømme den ud.
Nogle kan virkeligt have svært ved at få tømt blæren hen mod slutningen af svangerskabt.
Så prøv at vrikke frem og tilbage når du er derude, som MortilJ siger..og ellers vil jeg anbefale at du bliver testet for blærebetændelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Minmio

SussieThyssen skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er henne..men somme tider kan barnet godt lave en slags fold på urinrøret eller selve blæren, som gør at man kan have svært ved at tømme den ud.
Nogle kan virkeligt have svært ved at få tømt blæren hen mod slutningen af svangerskabt.
Så prøv at vrikke frem og tilbage når du er derude, som MortilJ siger..og ellers vil jeg anbefale at du bliver testet for blærebetændelse.

Kærligst
Sussie

Jeg er 39+1 henne, jeg er bare bange for at det er vandet der er gået, så nu har jeg taget bind på og venter og ser om det bliver fyldt

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

tatii72 skriver:

Jeg er 39+1 henne, jeg er bare bange for at det er vandet der er gået, så nu har jeg taget bind på og venter og ser om det bliver fyldt

Ohh..jamen så er du jo lige op over

Hvor spændende..jamen så kan du da sagtens være på vej

Updater du??
Så hepper jeg LOL

Anmeld

21. maj 2011

Minmio

SussieThyssen skriver:

Ohh..jamen så er du jo lige op over

Hvor spændende..jamen så kan du da sagtens være på vej

Updater du??
Så hepper jeg LOL

Det er jo lige det Jeg skal nok skrive når der sker noget

Min sidste fødsel tog 3 timer fra første ve til vores datter var ude, derfor er jeg vildt bange for at ende med at føde hjemme den her gang Så jeg prøver at være opmærksom på alle de signaler min krop sender mig.

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

tatii72 skriver:

Det er jo lige det Jeg skal nok skrive når der sker noget

Min sidste fødsel tog 3 timer fra første ve til vores datter var ude, derfor er jeg vildt bange for at ende med at føde hjemme den her gang Så jeg prøver at være opmærksom på alle de signaler min krop sender mig.

Wauu..det var da også ekspresfart
Det minder mig om min gamle nabo..2 timer fra hun synes til det murrede og så var sønnen der.
Held og lykke med det.

Anmeld

21. maj 2011

Minmio

SussieThyssen skriver:

Wauu..det var da også ekspresfart
Det minder mig om min gamle nabo..2 timer fra hun synes til det murrede og så var sønnen der.
Held og lykke med det.

Takker

Her murrede det også bare, og pludselig gjorde det bare naller så jeg kom på fødegangen og kort tid efter var hun ude

Min læge og JM gjorde mig opmærksom på at den her gang kan det gå endnu hurtigere  Og siden min mave er sunket en del så går jeg ud fra at lillemanden kan komme ud når som helst. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.