av mit ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

stella

hvordan føgles det og have en fiberspringning i sit lår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Carina1977

stella skriver:

Uha det har jeg prøvet et par gange. Jamen det er meget enkelt at forklare. det vil simpelthen bare gøre ondt, hver gang du bevæger benet. Så snart musklen bliver aktiveret, der hvor fibersprængningen er, vil du mærke en smerte, som så falder til ro under hvile.

Sådan har jeg i hvert fald oplevet det.

Anmeld

23. maj 2011

Bondepigen

stella skriver:

Jeg syntes det føltes som en slags krampe der var der hele tiden, undt når benet var helt i ro...

Anmeld

23. maj 2011

stella

Carina1977 skriver:

Uha det har jeg prøvet et par gange. Jamen det er meget enkelt at forklare. det vil simpelthen bare gøre ondt, hver gang du bevæger benet. Så snart musklen bliver aktiveret, der hvor fibersprængningen er, vil du mærke en smerte, som så falder til ro under hvile.

Sådan har jeg i hvert fald oplevet det.

hvor lang tid tager det før det er over

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

stella skriver:

hvor lang tid tager det før det er over

Det er meget forskelligt....ved mig har de taget alt mellem 1-2 uger

Anmeld

23. maj 2011

stella

Carina1977 skriver:

Det er meget forskelligt....ved mig har de taget alt mellem 1-2 uger

den anden fik jeg bare så ondt jeg ikke kunne lofte mit ben og ikke kunne går rigtigt. tog to panodil og gik i seng dagen efter var der ikke meget tilbage men kan stadig mærke det

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

stella skriver:

den anden fik jeg bare så ondt jeg ikke kunne lofte mit ben og ikke kunne går rigtigt. tog to panodil og gik i seng dagen efter var der ikke meget tilbage men kan stadig mærke det

Ok, det kan jo også bare være en overbelastning af musklen. Man kan nemt komme til at lave en forkert bevægelse, sådan at det kommer til at gå ondt i musklen.

jeg håber det snart går over, for det er da helt klart modbydeligt

Anmeld

23. maj 2011

stella

Carina1977 skriver:

Ok, det kan jo også bare være en overbelastning af musklen. Man kan nemt komme til at lave en forkert bevægelse, sådan at det kommer til at gå ondt i musklen.

jeg håber det snart går over, for det er da helt klart modbydeligt

det var mens jeg var ved og skifte stella vendt mig om og der gjorder det bare ondt og det blev værre og værre og dagen efter ikke rigtigt noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.