Hej piger
skriver lige som ano da jeg ikke ved om nogle af de implicerede læser med.
Min kæreste var på polterabend igår han er en af planlæggerne for gommen, polterabendet ender ud i at han må tage på skadestuen med vores fælles kammerat(ikke gom) da en af deltagerne på brudens side overfalder ham... nu er det sådan at kammeraten som endte på skadestuen og min kæreste er blevet spurgt om de vil være bestmans, jeg har bare slet ikke lyst til at deltage i et bryllup hvor jeg ved at der kan risikere at opstå kampe, da jeg når vi skal deltage vil have ca 3 uger tilbage af min graviditet. Min Kæreste blev desuden truet af en anden deltager på brudens side... Altså nu skal jeg ikke pudse glorien på hverken kammeraten eller min kæreste men de er normalt ikke provokerende typer overhovedet, har været i byen med dem mange gange og har altså været sammen med kæresten i 8 år og i den tid har han ALDRIG været oppe og slås.... bruden har sagt at sådan er de bare i hendes familie når de får noget at drikke....
gommen er en af vores bedste venner, men hvad ville i gøre ??? vil jo helst ikke såre eller skuffe´gommen men har heller ikke lyst til at skulle gå rundt på nåle hele dagen på grund af hendes side af festen.
hvad ville i gøre ??????
Anmeld