Jeg havde en yderst kompliceret graviditet med min første fødte, var bl.a ved at miste i uge 20, måtte ligge ned- og kun ligge,- i mange uger og jeg tror egentlig det hele startede der.
Jeg ønskede ham ligepludselig ikke længere
Kunne ikke overskue det følelsesmæssige kaos der herskede inde i mig
Jeg kæmpede hver dag for at holde ham inde bare lidt længere og det var ved at tage livet af mig indvendig.
Omverdenen havde meget svært ved at forstå jeg virkelig ikke måtte andet end at gå på wc, hvilke var endnu værre. 
Fødsels forløbet var kritisk med en jm der lavdede flere alvorlige fejl og efter forløbet var præget af min angst og uro. Kan huske min sp sagde "nu skal I ud og trille tur og nyde forældrerollen" hvortil jeg tænkte " hvordan kan jeg det? Er jo gennemsyret af angst for at miste.
Jeg gik til psykolog men følte bare det var en sludder for en sladder.
Belv gravid igen da sønnen var 5 mdr (på minipiller) og vi valgte at beholde barnet.
Efter fødslen gik det helt galt, jeg gennemlevede al angsten igen- på ny. Manden skulle være væk 1,5 mdr og jeg måtte flytte ind hos mine forældre.
Var til læge i andet ærinde og hun så for første gang, at den var helt gal.
Kom til psykiater og startede op i noget der hedder "familiehuset" samt påbegyndte antidep. medicin. Der gik nok 3-4 mdr før jeg langsomt kunne mærke en lille fremgang.
Du skal opsøge hjælp og tage imod alt det du kan, det er vigtigt for dig og dit barn.
Held og lykke med det 
Anmeld