Hej i på baby.dk
jeg håber i kan hjælpe mig i et dilemma jeg har. .
vores deglige søn skal døbes til august, og vi har endelig fået invitationerne vi har bestilt, og ja nu skal de sendes ud, MEN vi har desværre et mindre eller stort problem øv øv
Jeg er en ung kvinde der for 10 år siden blev uvenner med min far, og vi har stort set lige siden ikke kunne snakke sammen, vi har lige sagt tillykke til fødselsdage og sagt hej til familie komsammen fester, men vi har ikk haft noget forhold til hinanden 
sidste år da jeg havde fødselsdag inviterede jeg ham ikke og det blev min farmor meget ked af det over og skuffet og jeg har hørt på det siden, at hun syntes det var tarveligt.
så er den bare der at jeg/vi faktisk har besluttet heller ej at invitere ham til vores søns barnedåb, for han gav ham ikk engang en julegave til jul, og havde heller ej tid til bare at mødes en halv time, så han har set min søn 2 gange nu, og han er alså lige ved at fylde et år :/
men ja hvad gør vi ?
hvad syntes i?
og hvordan forklare vi bedst til familien at vi ikk ønsker at se min far/morfar/svigerfar som han jo er det hele 
tak på forhånd
Anmeld