Vi overlevede!!!!! Jorden gik IKKE under....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Kamulla

PIS.. så skal ejg stadig til mine eksamener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Bondepigen

aarhusmor skriver:

ikke fordi jeg tror på ham, men han siger fra kl. 18 begynder der at komme jordskælv og de varer indtil oktober hvor jorden går ned.

I dag var der jordskælv i Malaysia og et børnehjem er begravet

- jeg tror ikke på hans profetier. Men ja hvem ved

Nej, det skulle starte kl 18.00 i New Zealand lokal tid, og derefter ville det bevæge sig vestpå kl. 18.00 lokal tid i alle andre af verdens regioner...

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Bondepigen skriver:

Nej, det skulle starte kl 18.00 i New Zealand lokal tid, og derefter ville det bevæge sig vestpå kl. 18.00 lokal tid i alle andre af verdens regioner...

Nå, så kan der være jeg slipper for at gå på arbejde alligevel

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Kl. har jo slået 18.00 her, og der er ikke sket noget, så du skal på nattevagt... 

Anmeld

21. maj 2011

Bondepigen

Nessie skriver:

Nej nej, du slipper ikke... Kl har jo været 18 både i New Zealand og i Danmark...

Men vil du ikke osse hellere på arbejde, hvis du skal være ærlig

Jeg synes da i hvert fald først at mit liv er begyndt, har fået en dejlig datter og har en dreng på vej...

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

MoarJ skriver:

Kl. har jo slået 18.00 her, og der er ikke sket noget, så du skal på nattevagt... 

Øv, jeg læste åbenbart ikke det hele hun skrev Troede det startede kl. 18, i New Zealand og så bare bevægede sig afsted.

Ja, hvad man da ikke kan finde på af dårlige undskyldninger for at slippe for at gå på arbejde

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Bondepigen skriver:

Nej nej, du slipper ikke... Kl har jo været 18 både i New Zealand og i Danmark...

Men vil du ikke osse hellere på arbejde, hvis du skal være ærlig

Jeg synes da i hvert fald først at mit liv er begyndt, har fået en dejlig datter og har en dreng på vej...

iiiihhhh, man kan da heller ikke slippe for det der arbejde.

Men jo, pyt, jeg tager da gerne glad på arbejde, så længe verden består, og vi har det godt

Anmeld

21. maj 2011

Bondepigen

Nessie skriver:

iiiihhhh, man kan da heller ikke slippe for det der arbejde.

Men jo, pyt, jeg tager da gerne glad på arbejde, så længe verden består, og vi har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.