alså min krop er underlig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

lounika

jeg er ved at blive sind syg tror jeg heheh..

er i uge 35. så er ved at være godt fed hehe.. men min krop er sku lidt underligt..

kan ikke rigtig sove.. det blevet være de sidste dage.

i dag gør det undt når jeg står og går . i mine føder.. hvad sker der for dem..

er små svimmel..

og har en del mere undt i ryggen end normalt .. har været sygemeldt siden feb med ryg og len smærter men øv nu bliver det være ..

syntes 5 uger i nu er langtid hvis min krop skal til at være så underlig her  for det da ikke til at holde ud..

og så jeg ved at døø af varme heletiden..

he he der fik i lige lidt af alt mit brok kæresten ikke gider høre på hehe sory piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

lounika

nååå ja det skal så siges jeg var på hospitalet i går for to dage i træk har der kommet "vand" eller hvad det var så mine trusser belv helt våde.. og de tæstet så lige at jeg har sukker i min urin... så er hoppet helt af med at spise slik og sødt og frugt med sukker i .. hmmm øvvvv min frugt kan jeg slet ikke undvære.. så går bare rundt og føler jeg bare snart må spise noget hehe..

Anmeld

21. maj 2011

Nadia Foged

hvor føltejeg bare lige der var noget jeg kunne relatere til der ..

Har 4 uger tilbage på torsdag, og min krop tager livet af mig. Har lige nøjagtig det samme bøvl som dig, og for pokker kroppen er utilfreds, smerter på smerter.. og nu render jeg så rundt med akupunktur nåle i ørerne der skal ud på tirsdag, håber sådan de virker! Men vi må bare fatte tålmodigheden og tænke over hvilken dejlig ting vi får ud af det! Er virkelig svært - men tvivler ikke på det er det hele værd men brokkehoveder det lyder vi da bestemt som Men håber da du kan holde det ud (:

Uha så røg det frugt det var da træls - men så må du spise en masse andet

Anmeld

21. maj 2011

lounika

Nadia Foged skriver:

hvor føltejeg bare lige der var noget jeg kunne relatere til der ..

Har 4 uger tilbage på torsdag, og min krop tager livet af mig. Har lige nøjagtig det samme bøvl som dig, og for pokker kroppen er utilfreds, smerter på smerter.. og nu render jeg så rundt med akupunktur nåle i ørerne der skal ud på tirsdag, håber sådan de virker! Men vi må bare fatte tålmodigheden og tænke over hvilken dejlig ting vi får ud af det! Er virkelig svært - men tvivler ikke på det er det hele værd men brokkehoveder det lyder vi da bestemt som Men håber da du kan holde det ud (:

Uha så røg det frugt det var da træls - men så må du spise en masse andet

vi må gerne brokke os lidt .. det os der fede og har det af røv til... alle ander der ik er sådan skulle bare vide hvordan det er heheh..

men ja hvor er det øv..

min store søsre siger jeg går ikke 5 uger .. hun siger inden for 14 dage.. hmm så nu må vi se om hun får rat

Anmeld

21. maj 2011

Nadia Foged

lounika skriver:

vi må gerne brokke os lidt .. det os der fede og har det af røv til... alle ander der ik er sådan skulle bare vide hvordan det er heheh..

men ja hvor er det øv..

min store søsre siger jeg går ikke 5 uger .. hun siger inden for 14 dage.. hmm så nu må vi se om hun får rat

Vi brokker os da ikke uden grund Lidt ynkelig må man godt føle sig, hehehehe

Nåå hvorfor tror hun ikke det? Jeg har selv en ide om jeg ikke går de sidste uger ud, men sådan har jeg følt fra starten, men skal da bedst passe jeg så går over tid

Anmeld

21. maj 2011

Heidisbebs

Har det præcis ligesådan. Er lige flyttet i hus og har jo nok lavet mere end der var sundt for kroppen, det rumsterer noget i mavsen, har på fornemmelsen at jeg heller ikke går tiden ud, er sat til d 4 juli.......

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

Åhh ja jeg har også ondt over det hele, får kvalme og er svimmel i tide og utide osv.... Er træt af at høre på folk der siger, at det bliver ikke nemmere end mens børnene er i maven. For når først børnene kommer, bliver der ikke tid til noget andet. Jeg har ligget i snart 2 mdr. og kan ikke vente til jeg får min krop igen. Lige nu er jeg jo heldig, hvis jeg får en times sammenhængende søvn. Så babyer kom glad, jeg glæder mig til at være jeres mor og hoppe og springe for jer. Trængte også lige til at puste ud, så tak for denne tråd...

Anmeld

21. maj 2011

lounika

Nadia Foged skriver:

Vi brokker os da ikke uden grund Lidt ynkelig må man godt føle sig, hehehehe

Nåå hvorfor tror hun ikke det? Jeg har selv en ide om jeg ikke går de sidste uger ud, men sådan har jeg følt fra starten, men skal da bedst passe jeg så går over tid

det tror hun bare fordi jeg har det som jeg har nu.. og de gange hun har sagt sådan ved min mor  ( har meget små søskne på 10-9 og 7 år og min store søster er 30..

der har det passet  med det hun sage hehe så det gør mig da lidt nervøs he heh

men ja så går vi sku nok 14 dage over næsten hehe det magter jeg ikke lige hehe men inden for 14 dag er sku også lidt tæt på.... brok brok brok...

Anmeld

21. maj 2011

Nadia Foged

lounika skriver:

det tror hun bare fordi jeg har det som jeg har nu.. og de gange hun har sagt sådan ved min mor  ( har meget små søskne på 10-9 og 7 år og min store søster er 30..

der har det passet  med det hun sage hehe så det gør mig da lidt nervøs he heh

men ja så går vi sku nok 14 dage over næsten hehe det magter jeg ikke lige hehe men inden for 14 dag er sku også lidt tæt på.... brok brok brok...

Ha ha ja vi brokker os dejligt her

men krydser fingre for jeg ikke går over tid

Anmeld

21. maj 2011

Nadia Foged

Rebecca55 skriver:

Åhh ja jeg har også ondt over det hele, får kvalme og er svimmel i tide og utide osv.... Er træt af at høre på folk der siger, at det bliver ikke nemmere end mens børnene er i maven. For når først børnene kommer, bliver der ikke tid til noget andet. Jeg har ligget i snart 2 mdr. og kan ikke vente til jeg får min krop igen. Lige nu er jeg jo heldig, hvis jeg får en times sammenhængende søvn. Så babyer kom glad, jeg glæder mig til at være jeres mor og hoppe og springe for jer. Trængte også lige til at puste ud, så tak for denne tråd...

Uha ja vi andre skal have en og VI brokker os

kan sørme godt forstå hvis du synes det er hårdt for kroppen

men ja tanken om man kan tosse rundt smile og være skør med sit/sine børn gør bare utålmodigheden værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.