Hvor er det bare magisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Aagaard

I mandags oplevede jeg det magiske, at mærke min baby i maven sparke for første gang! Siden i mandags har jeg mærket den et par gang om dagen, og det er rigtigt gået op for mig at det lille væsen inden i mig er levende, har et mønster og en døgnrytme! Tænk at hvad der for bare 20 uger siden var 2 små celler som smeltede sammen, nu er så stor og stærk at jeg og min kæreste (når han er heldig) kan mærke den sparke! Det er da MAGI! Livets magi!

Livet er fantastik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

Det er så fantastisk.... Min kæreste kunne mærke baby da jeg var 21+5... Rigtig stolt far.... 

Storesøster er meget interesseret i maven... 

Anmeld

21. maj 2011

otlitrom

Ja, det er noget helt fantastisk. jeg mærkede det første gang juleaftensdag, og det var jordens bedste gave.

Det er magisk at skulle være forældre Tillykke med de første spark, hvis man kan sige det! Du skal nok blive søsyg af dem senere

Anmeld

21. maj 2011

baby012

Aagaard skriver:

I mandags oplevede jeg det magiske, at mærke min baby i maven sparke for første gang! Siden i mandags har jeg mærket den et par gang om dagen, og det er rigtigt gået op for mig at det lille væsen inden i mig er levende, har et mønster og en døgnrytme! Tænk at hvad der for bare 20 uger siden var 2 små celler som smeltede sammen, nu er så stor og stærk at jeg og min kæreste (når han er heldig) kan mærke den sparke! Det er da MAGI! Livets magi!

Livet er fantastik!

ej hvor dejligt, glæder mig til min tid kommer  

Anmeld

21. maj 2011

Aagaard

MoarJ skriver:

Det er så fantastisk.... Min kæreste kunne mærke baby da jeg var 21+5... Rigtig stolt far.... 

Storesøster er meget interesseret i maven... 

Jeg har "kun" min kæreste, men han syntes også at det er mega skægt!
Han mærkede den første gang igår, hvor vi var i biografen og se den nye pirats of the carabien. Den reagerede helt vildt på de høje lyde, den har nok været lidt skræmt og spjættede helt vildt Jeg fiskede kærestens hånd over på maven også kunne han også mærke det! Det er altså fantastisk at kunne dele det!

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Aagaard skriver:

Han mærkede den første gang igår, hvor vi var i biografen og se den nye pirats of the carabien. Den reagerede helt vildt på de høje lyde, den har nok været lidt skræmt og spjættede helt vildt Jeg fiskede kærestens hånd over på maven også kunne han også mærke det! Det er altså fantastisk at kunne dele det!

Det er så skønt når farmand kan være med... 

Anmeld

21. maj 2011

Aagaard

gravid20 skriver:

ej hvor dejligt, glæder mig til min tid kommer  

Jeg har også gået og glæææædet mig! Og har tit tænkt, hov var det...? Men var slet ikke i tvivl da det så "endelig" kunne mærkes :-)

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Aagaard skriver:

Det prøvede jeg også da jeg var gravid, jeg tror vi var inde at se Harry Potter, og Daniel sparkede også helt vildt. Det må være lydene og lyset de reagerer på

Anmeld

21. maj 2011

Aagaard

kitty skriver:

Ja, det er noget helt fantastisk. jeg mærkede det første gang juleaftensdag, og det var jordens bedste gave.

Det er magisk at skulle være forældre Tillykke med de første spark, hvis man kan sige det! Du skal nok blive søsyg af dem senere

Jeg har godt nok tænkt på, at hvis sparkene er så tydelige nu.... Hvordan kommer det så ikke til at føles når baby bliver endnu størrer og stærkere!

Anmeld

21. maj 2011

Aagaard

Nessie skriver:

Det prøvede jeg også da jeg var gravid, jeg tror vi var inde at se Harry Potter, og Daniel sparkede også helt vildt. Det må være lydene og lyset de reagerer på

Ja, det må det være... vild oplevelse fordi det stadig er så nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.