Arg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Babywish1

Jeg har brug for at komme af med dette!
Jeg har i snart i over tre månede gået herhjemme og tænk og tænkt!? Jeg er snart helt ør i hovedet..
Jeg tænker konstant på hvornår lille bebs komme til mig <3
Vi har prøvet i over et år snart. Vi fejler inetet (Vi er tjekket)
Har en cyklus på 28 dag. Jeg skal ca have æl her d. 30
Så nu håber jeg den er hjemme denne gang.
Kender i det? Man går bare og tænker og tænker? Og man er ved at blive skør i hovedet?
Man tænker bare de væreste tanker, altså,.. Kan jeg ? (men jeg er jo tjekket)? Det møg irriterende.

Bare lige et lille pust fra mig
KOM SÅÅÅ FNUGGI!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Fam. Madsen

du skal ikke tænke så meget over det. da vi skulle have den første gik der to år inden det lykkes.. 

så det skal nok komme bare du slapper af. og nyder din "ungdom" inden du bliver gravis.. ved godt det er svært 

Anmeld

21. maj 2011

Janni.

Du trænger vist lige til en stor 

Det må være meget frustrende for jer.  for at Fnuggi snart kommer 

Anmeld

21. maj 2011

Babywish1

Tak piger.. <3
Jeg har nydt den ungdom jeg engang har haft.
Jeg er ligesom kommet hurtigt frem med den barndom jeg har haft. Den kærlighed jeg fik fra min mor inden hun gik borte, har jeg nu lyst til at give videre, og manden ligeså give alt han har for kommende baby/babyer.
Jeg håber der sker noget snart.
tilbage til janni<3

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

Ved hvor svært det er, da vi selv har fået hjælp. Men alt den tænken kan desværre stresse din krop, så det bliver endnu sværere for jer. Så forsøg så vidt muligt at få fokus flyttet til noget andet. Men alt held og lykke til jer.

Anmeld

21. maj 2011

Clisolka

Babywish1 skriver:

Jeg har brug for at komme af med dette!
Jeg har i snart i over tre månede gået herhjemme og tænk og tænkt!? Jeg er snart helt ør i hovedet..
Jeg tænker konstant på hvornår lille bebs komme til mig <3
Vi har prøvet i over et år snart. Vi fejler inetet (Vi er tjekket)
Har en cyklus på 28 dag. Jeg skal ca have æl her d. 30
Så nu håber jeg den er hjemme denne gang.
Kender i det? Man går bare og tænker og tænker? Og man er ved at blive skør i hovedet?
Man tænker bare de væreste tanker, altså,.. Kan jeg ? (men jeg er jo tjekket)? Det møg irriterende.

Bare lige et lille pust fra mig
KOM SÅÅÅ FNUGGI!

Jeps, det kender jeg alt til! Jeg havde også en periode, hvor jeg tænkte konstant på at blive gravid. Efter jeg slappede lidt mere af, stod jeg lige pludselig en dag med de 2 gyldne streger 

Jeg krydser fingre for at der snart kommer en spire til jer 

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Ja, kender alt til det. Herhjemme fylder det også en del, selvom vi allerede har en skøn dreng. Men vi vil så gerne gøre ham til storebror, selv om vi ved det er svært pga. nedsat sædkvalitet.

alt hvad jeg kan for at det snart vil lykkes for jer.

Anmeld

21. maj 2011

Line11

Jeg kender det alt for godt... Herhjemme er den gal med mandens sædkvalitet, jeg er ok... og alligevel håber og håber og håber jeg hver måned, og spekulerer som en gal på, om vores "gener" passer sammen så vi vil kunne blive gravid enten naturligt/med hjælp.. 

Det er det første jeg tænker på når jeg står op, og det sidste jeg tænker på, når jeg går i seng. Også selvom jeg prøver at lade være, da man har hørt en masse historier om graviditet efter at have stoppet med at prøve! Men ihhh hvor er det hårdt, og jeg kan især godt forstå, at tankerne kører når chancerne er gode hver måned... 

Alt muligt held og lykke og et kæmpe med på vejen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.