Adoption

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den at min mand står som far til et barn, er ikke faren og ser ikke barnet. Nu vil en anden mand/far adoptere barnet på 8 år.
Nogle der ved noget om sådan et forløb, hvor lang tid tager det, bliver han slettet som den såkaldte far på papirerne, slipper man for at betale børnepenge samt div. bidrag. 

Hjælp!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

serinasmor

slet ikke det svar du leder efter ..for det ved jeg ikke noget om .. men hvorfor står han som far til barnet når han ikke er det ?? 

Anmeld

21. maj 2011

Christine

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand står som far til et barn, er ikke faren og ser ikke barnet. Nu vil en anden mand/far adoptere barnet på 8 år.
Nogle der ved noget om sådan et forløb, hvor lang tid tager det, bliver han slettet som den såkaldte far på papirerne, slipper man for at betale børnepenge samt div. bidrag. 

Hjælp!!

Nej jeg ved ikke hvor lang tid det tager, men din mand skal jo nok give sit samtykke, så det må han jo gøre så hurtigt han kan.
Hvis barnet bliver adopteret af en anden, slipper din mand for alt det der, ja.

Godt at der da er NOGEN der vil tage sig af barnet/kendes ved det.

Anmeld

21. maj 2011

lykkekevin

jeg er selv blevet adopteret  så skriver lige om mit forløb

min dio far har jeg ikke set kender han ikke rigtig.

min mor fandt en ny mand for mange år siden... jeg har siden jeg var 15 ville adopteret af ham man han krævet at jeg så min bio da jeg skulle se hvad jeg gav afkald på..

først som 18 lykkes det så ham og ærlig fy for den da..

jeg ringet til statsforvaltningen og fik det hele sat igang.. der blev sendt brev til min bio far som han skulle underskrive.. om han ville give afkal på mig at han ikke fik penge for det osv...han skev ikke under han var ligeglad...

så det blev uderet ud fra barnets tav... her var jeg så gammel så det hele gik iorden min bio far er slettet fra papir har han ingen rattihed over mig og jeg kan på ingen måder fin ham igen da de ikke skal oplyse mig det mere..

min ny far stå nu på papir også dåbs att

vil du vide mere så skriv enlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.