Hjælp til kvalmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Vivian87

Åhh hvor jeg håber på nogle gode råd!! Jeg lider simpelthen sådan er kvalme, kan intet ud over at ligge ned fordi jeg har det så dårligt Er der nogen der har nogle gode råd eller ved om man kan få noget mod kvalmen?? Jeg skal til en masse eksamener her den næste halvanden måned som jeg skal gøre mig klar til, og jeg har et BA projekt jeg skal have skrevet, men kan bare ikke engang gå på toilet uden at kaste op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Rebecca55

Vivian87 skriver:

Åhh hvor jeg håber på nogle gode råd!! Jeg lider simpelthen sådan er kvalme, kan intet ud over at ligge ned fordi jeg har det så dårligt Er der nogen der har nogle gode råd eller ved om man kan få noget mod kvalmen?? Jeg skal til en masse eksamener her den næste halvanden måned som jeg skal gøre mig klar til, og jeg har et BA projekt jeg skal have skrevet, men kan bare ikke engang gå på toilet uden at kaste op

For mig var det vigtigt at småspise hele tiden. Jeg levede af Sun lolly is, gullerødder og frugt de første 3 mdr. Men kvalmen gik først helt væk da jeg stoppede på job, for det var et stress moment for mig. Hvilket var den største synder til jeg fik kvalme... Men ved at rigtig mange har været glade for Sun lolly is... rigtig go bedring.

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

Vivian87 skriver:

Puha jeg lå i sengen de første 4 mdr af min graviditet, og ikke kun med kvalme. men også med opkast.(Det skal siges jeg var sygmeldt, hver gang jeg bevægede mig skulle jeg kaste op) Jeg fik en masse råd med at drikke en masse kold vand osv, og spise mandler og mintchokolade. intet af det hjalp. Til sidst prøvede jeg så akupunktur, og hvor havde jeg ønsket jeg havde gjort det noget før. Det fjernede det meste af kvalmen, (så kastede jeg jo heller ikke op mere) Så jeg kunne endelig efter 4 mdr. lave aftaler, uden at være bange for om jeg måske kastede op lige pludselig.

håber du finder på noget. Vores kroppe er jo så forskellige, så vil ikke love dig akupunktur virker, men orøv

kæmpe krammer herfra

Anmeld

21. maj 2011

MissBee

Har hørt at citron og citrus produkter virker men har ikke selv prøvet det "desværre"

Anmeld

21. maj 2011

otlitrom

Har du prøvet seabands fra apoteket? Det er lidt ligesom et svedarmbånd, med en knup der skal sidde et bestemt sted på håndleddet. Nogle siger de ikke virker, men for mig var de guld værd. De bruges også mod transportsyge.

Ellers spiste jeg mange mariekiks.. Jeg spiste mindst 3, inden jeg stod ud af sengen, og det hjalp til at tage toppen.

Frisk frugt og grønt har jeg også spist meget af. Sun Lollys og rød saft..

Jeg håber det snart bliver bedre.

Anmeld

21. maj 2011

Vivian87

Tusind tak for de hurtige svar!! Vil helt sikkert prøve nogle af de gode råd, har lige været ude og hente en sun lolly :-) Og vil da også lige tjekke med de der seabands! Det er virkelig dejligt at der er respons så hurtigt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.