Vivian87 skriver:
Åhh hvor jeg håber på nogle gode råd!! Jeg lider simpelthen sådan er kvalme, kan intet ud over at ligge ned fordi jeg har det så dårligt
Er der nogen der har nogle gode råd eller ved om man kan få noget mod kvalmen??
Jeg skal til en masse eksamener her den næste halvanden måned som jeg skal gøre mig klar til, og jeg har et BA projekt jeg skal have skrevet, men kan bare ikke engang gå på toilet uden at kaste op 
Puha jeg lå i sengen de første 4 mdr af min graviditet, og ikke kun med kvalme. men også med opkast.(Det skal siges jeg var sygmeldt, hver gang jeg bevægede mig skulle jeg kaste op) Jeg fik en masse råd med at drikke en masse kold vand osv, og spise mandler og mintchokolade. intet af det hjalp. Til sidst prøvede jeg så akupunktur, og hvor havde jeg ønsket jeg havde gjort det noget før. Det fjernede det meste af kvalmen, (så kastede jeg jo heller ikke op mere) Så jeg kunne endelig efter 4 mdr. lave aftaler, uden at være bange for om jeg måske kastede op lige pludselig.
håber du finder på noget. Vores kroppe er jo så forskellige, så vil ikke love dig akupunktur virker, men orøv 
kæmpe krammer herfra 
Anmeld