Følelsesløs på maveskindet øverst på maven...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.379 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Rebecca55

Andre der har prøvet at huden bliver følelsesløs ? Det er ret ubehageligt og føles som om jeg er blevet bedøvet i huden. Tænker bare om det er normalt eller ? Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Bondepigen

Rebecca55 skriver:

Andre der har prøvet at huden bliver følelsesløs ? Det er ret ubehageligt og føles som om jeg er blevet bedøvet i huden. Tænker bare om det er normalt eller ? Håber nogen kan hjælpe.

Det er jeg osse! Kan ikke huske om jeg var det med den første, men er det i hvert fald nu... Mon ikke det er ret normalt så? Nu når vi er to der er følelsesløse på maveskindet...

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

Bondepigen skriver:

Det er jeg osse! Kan ikke huske om jeg var det med den første, men er det i hvert fald nu... Mon ikke det er ret normalt så? Nu når vi er to der er følelsesløse på maveskindet...

Jo det satser jeg på... Det er bare vildt ubehageligt, lige som når man er blevet bedøvet hos tandlægen....

Anmeld

21. maj 2011

A&F

Jeg har det præcis på samme måde. Er 33+3 og har de sidste par uger også følt mig "bedøvet" øverst på maven.

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

A&F skriver:

Jeg har det præcis på samme måde. Er 33+3 og har de sidste par uger også følt mig "bedøvet" øverst på maven.

Så er det nok meget normalt...

Anmeld

21. maj 2011

A&F

Rebecca55 skriver:

Så er det nok meget normalt...

Jaa

Anmeld

21. maj 2011

Bondepigen

Rebecca55 skriver:

Jo det satser jeg på... Det er bare vildt ubehageligt, lige som når man er blevet bedøvet hos tandlægen....

Ja jeg blev osse sådan lidt mærkelig da jeg lige ville ae maven og så var den bare så underlig...

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Jo det er helt normalt.
Det skyldes at der bliver trykket og klemt på en masse nervebaner rundt omkring i maveregionen.
Jeg kan godt huske, jeg især havde det med den mellemste, hvor det slet ikke var der med nr 1 og kun lidt med nr 3.
Men en dum fornemmelse er det

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.