lidt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

dukke

Jeg har mine 2 uger på brasel før min kæreste skal holde barsel, og så er det jo normalt at man skal tilbage til sit arbejde, men så heldig er jeg ikke jeg skal tilbage til et jobcenter hvad jeg bare slet  ikke glæder mig til at skal side der fra kl 9 til 15 vær dag.

Jeg glæder mig da til at se andre folk og brander så meget for at få et arbejde...

Jeg ville bare lige ud med hvad jeg tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

dukke skriver:

Jeg har mine 2 uger på brasel før min kæreste skal holde barsel, og så er det jo normalt at man skal tilbage til sit arbejde, men så heldig er jeg ikke jeg skal tilbage til et jobcenter hvad jeg bare slet  ikke glæder mig til at skal side der fra kl 9 til 15 vær dag.

Jeg glæder mig da til at se andre folk og brander så meget for at få et arbejde...

Det er ikke lige det fedest, men måske du kunne snakke med din jobkonsulent om at komme ud i praktik evt? 

Inden din barsel slutter helt, er det jo med at få smidt nogen ansøgninger afsted og håbe på at du får et job... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår din barsel slutter. 

Anmeld

21. maj 2011

dukke

MoarJ skriver:

Det er ikke lige det fedest, men måske du kunne snakke med din jobkonsulent om at komme ud i praktik evt? 

Inden din barsel slutter helt, er det jo med at få smidt nogen ansøgninger afsted og håbe på at du får et job... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår din barsel slutter. 

Jeg har snakket med min jobkonsulent og hun siger at hvis jeg ikke har fundet et job efter 14 dage når jeg er kommet tilbage så skal jeg strate i uddannelse som social og sundhedshjælper, hvad jeg ikke har lyst til

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

dukke skriver:

Jeg har snakket med min jobkonsulent og hun siger at hvis jeg ikke har fundet et job efter 14 dage når jeg er kommet tilbage så skal jeg strate i uddannelse som social og sundhedshjælper, hvad jeg ikke har lyst til

Okey... Du kunne jo evt smide ansøgninger ud...  Hvis det ikke er noget du vil med uddannelsen... 

Anmeld

21. maj 2011

dukke

MoarJ skriver:

Okey... Du kunne jo evt smide ansøgninger ud...  Hvis det ikke er noget du vil med uddannelsen... 

hehe ja det har jeg været i gang med i 2 mdr nu så det bliver jeg ved med

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

dukke skriver:

hehe ja det har jeg været i gang med i 2 mdr nu så det bliver jeg ved med

Krydser for at du får et job... 

Anmeld

21. maj 2011

dukke

MoarJ skriver:

Krydser for at du får et job... 

Tak

Anmeld

21. maj 2011

Nalle

De kan ikke tvinge dig til at tage en uddannelse

Anmeld

21. maj 2011

morethanperfect

dukke skriver:

De kan da ikke tvinge dig til at tage en udd.. ? Men  For at du snart finder noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.