er man ung mor med 23 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.371 visninger
114 svar
0 synes godt om
14. november 2008

starsofheaven

Har haft en oplevelse da jeg skulle med bussen, min kæreste havde bilen og det var regnvejr så var tvunget til at tage bus.. men da ejg så stiller barnevognen i bussen og sætter mig ned ved siden af, sidder der to ældre damer der rigitge snakker så jeg lyttede jo efter hvad de sagde,,, "ja der er så mange unge piger der får børn alt for tidligt" og "ja de arbejder ik og kan ik tage sig af deres børn" og en anden kommentar var " man kan ikke tage ansvar i sådan en ung alder" altså blev lidt forarvet eller havd det nu hedder.. ikke at jeg følte mig truffet absolut ikke! Jeg gør alt for min lille datter og det er mit ønske barn gennem mange mange år! har altid drømt om en pige og hun skulle hedde Josephine!60.png Og det fik jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

lonemus

Nej, jeg vil ikke mene du kan kaldes for ung mor som 23-årig.
Lidt dobbeltmoralsk af de 2 damer, fordi i gamle dage - i deres tid, jamen så var man da ikke meget mere end 18-20-årig, da man fik sit første barn....det har de vist glemt!

Lone - som selv var 27, da jeg fik mit første barn!

Anmeld

14. november 2008

Marie;-)

Altså jeg er en ung mor på 30 år. :-) Jeg var så 25 år da jeg fik nr. 1 og har nu 2.

Men selv om vi to er unge mødre - så er vi sgu nok for gamle til at være med i De Unge Mødre! haha...

Anmeld

14. november 2008

Fam. Madsen

hej

jeg er 22år og føler bestemt ikke som ung mor.. og jeg vil ikke mene at man er ung mor når man er 20 år men under 20 år ja så er man ung mor... tror jeg..

ang din oplevelse: så tror ikke jeg ville kunne have holdt min kæft60.png så godt det ikke er mig der møde dem45.png45.png

nogen skal bare holde deres kæft45.png altså de gamle koner

Sandra- som er 22 år og mor til en dejlig dreng på 5½mdr.

Anmeld

14. november 2008

charlottekri

efter min mening er man kun ung mor hvis man føler sig som en ung mor!! jeg fik min datter præcis en måned efter jeg fyldte 22

Anmeld

14. november 2008

starsofheaven

Familien Madsen skriver:

hej

jeg er 22år og føler bestemt ikke som ung mor.. og jeg vil ikke mene at man er ung mor når man er 20 år men under 20 år ja så er man ung mor... tror jeg..

ang din oplevelse: så tror ikke jeg ville kunne have holdt min kæft60.png så godt det ikke er mig der møde dem45.png45.png

Du kan tro jeg havde virkelig og lyst til at sige noget.. men tænkte nej.. ved aldrig hvad sådan to gamle koner kan finde på

Anmeld

14. november 2008

Fam. Madsen

starsofheaven skriver:

Du kan tro jeg havde virkelig og lyst til at sige noget.. men tænkte nej.. ved aldrig hvad sådan to gamle koner kan finde på

kan jeg godt forstå... det er utroligt hvad sådan nogen gamle koner kan finde på og sige lidt choket

Anmeld

14. november 2008

Nadi

Jeg var 21 år da jeg fik min søn, og jeg har også fået blikke og kommentare. Det er trist at man i dagens danmark skal betragtes som en uegnet og uansvarlig mor bare fordi man er under 30 år!
Jeg er ved at uddanne mig til sygeplejerske netop for at få et arbejde og forsørge min søn. Min mand han har et fuldtidjob og vi har en meget almindelig hverdag.
Hvis jeg skulle få sådan en kommentar eller noget lignende, kunne jeg godt finde på at spørge de gamle fordomsfulde damer om hvor gamle de selv var da de fik deres første barn??!!

Kan godt forstå du følte dig truffet, men lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet.

Jeg vil også lige tilføje at jeg er stolt af at jeg er ung mor, og at jeg er der i mit liv hvor jeg kan ta ansvar for et andet menneske.

-Nadia

Anmeld

14. november 2008

tascia

Familien Madsen skriver:

hej

en mor på 20 er altså ung, og for den sags skyld også 22!
men heldigvis hænger det jo ikke sammen med om man er en go eller dårlig mor..

//Natascia

Anmeld

14. november 2008

Honningblomst

Hvis gennemsnittet for en førstegangsfødende er næsten 30 år, så vil jeg da mene at man som 23 årig er en ung mor...
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.