Vil egentlig gerne prale....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg vil faktisk ikke så meget andet med denne tråd end at prale lidt at mig selv. Fordi jeg faktisk er pisse stolt.....

Jeg er idag 27+3 uger henne. Sidst jeg var ved lægen (25uger) havde jeg taget 800 gram på i forhold til min vægt før jeg blev gravid. Jeg bestemte derfor at jeg hvis hellere måtte tænke lidt over det igen da jeg i forvejen er en buttet pige, og vil helst ikke tage for meget på. Var igår aftes igen på vægten, og jeg er nu nede på det jeg vejede til min første graviditetsundersøgelse....

Her 27+3 må jeg sku ærligt indrømme jeg er mega stolt over ikke at have taget så meget som et gram på......

Undskylder en prale tråd, men den skal der jo også være plads til...

Knus fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Noahmor

Man må gerne prale når man er noget at være stolt af. 

Tillykke med graviditeten og med at holde vægten. 

Anmeld

21. maj 2011

chael

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg vil faktisk ikke så meget andet med denne tråd end at prale lidt at mig selv. Fordi jeg faktisk er pisse stolt.....

Jeg er idag 27+3 uger henne. Sidst jeg var ved lægen (25uger) havde jeg taget 800 gram på i forhold til min vægt før jeg blev gravid. Jeg bestemte derfor at jeg hvis hellere måtte tænke lidt over det igen da jeg i forvejen er en buttet pige, og vil helst ikke tage for meget på. Var igår aftes igen på vægten, og jeg er nu nede på det jeg vejede til min første graviditetsundersøgelse....

Her 27+3 må jeg sku ærligt indrømme jeg er mega stolt over ikke at have taget så meget som et gram på......

Knus fra Louise

Det er altså også super godt gået det skal være plads til pral når man er stolt

Jeg vil da også prale lidt så

Jeg er 21+3 idag og har kun taget 2 kg på. Det er jeg også mega stolt over for da jeg ventede min nummer 1, tog jeg 32 kg på. Og jeg svor jeg aldrig ville gøre det igen mod min krop

Så jeg håber jeg holder den på de 6 kg maks

Til lykke med det

*Camilla 21+3

Anmeld

21. maj 2011

sandorff

dejligt med praleri!

Anmeld

21. maj 2011

Holbæktrunten

SKØNT! Og er en lille smule misundelig 

Anmeld

21. maj 2011

sne190810

Det skal du da også abre have lov til!

Det er nemlig skide godt klaret, og  for at det fortsætter nogenlunde resten af graviditeten ud

Anmeld

21. maj 2011

dorthemus

Virkelig flot klaret

Anmeld

21. maj 2011

quar20

weeeeeehuuuuuuuuuuuuuuuuuu søde

det er da bare pisse mega dejligt

Anmeld

21. maj 2011

Hertzum77

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Knus fra Louise

Tror nu også jeg ville prale, hvis jeg havde gjort det så godt som dig

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Knus fra Louise

Sejt... Man må absolut gerne prale, når der er noget at være stolt af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.