Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Med STØRSTE FORNØJELSE! du kender mine evner hi hi
Med STØRSTE FORNØJELSE! du kender mine evner hi hi
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej STOP! Ikke flere sæbeøjne til mig....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Jamen, skal nok... Giv mig lige et råd til at få tøsen i maven til at falde til ro...
Jamen, skal nok... Giv mig lige et råd til at få tøsen i maven til at falde til ro...
Du skal i hvert fald ikke drikke et glas iskoldt vand
MoarJ skriver: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej STOP! Ikke flere sæbeøjne til mig....
Altså hvis ikke du går i seng så kommer jeg forbi med gummi hammeren, og igen du kender mine evner til at ramme
Carina1977 skriver: Du skal i hvert fald ikke drikke et glas iskoldt vand
Nej det tænkte jeg også, og jeg er faktisk temmelig tørstig... Hmm..
Eller mangel på samme
Janni. skriver: Altså hvis ikke du går i seng så kommer jeg forbi med gummi hammeren, og igen du kender mine evner til at ramme
Du kommer ikke ind!!! Pusher edderkopperne på dig...
Jeg er opvokset med edderkopper, slanger, rotter, gekoer, egyptiske pigmus i fangeskab - så kom bare an, er ikke bange for de små pus
Janni. skriver: Jeg er opvokset med edderkopper, slanger, rotter, gekoer, egyptiske pigmus i fangeskab - så kom bare an, er ikke bare for de små pus
Jeg er opvokset med edderkopper, slanger, rotter, gekoer, egyptiske pigmus i fangeskab - så kom bare an, er ikke bare for de små pus
aaaarj.....
MoarJ skriver: aaaarj.....
Har du andre trusler?
MoarJ skriver: Ja for du ligger allerede skide godt i sengen... Mon ikke lillepigen falder til ro når jeg har vendt og drejet mig et par gange...
Ja for du ligger allerede skide godt i sengen...
Mon ikke lillepigen falder til ro når jeg har vendt og drejet mig et par gange...
Det gør jeg faktisk Sidder under dynen og skriver en blog. Men jeg sov fra 22-10 i nat, så synes godt jeg kan være lidt længere oppe
Måske er du heldig! Hun kan lige så godt lære at høre efter nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128