ømme brystvorter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

CiSo

Hej piger.. 

Jeg er 15+6 i dag, og har pludselig fået ømme brystvorter.. 

Hvordan kan det være?? Det var ikke noget jeg oplevede i graviditeten med Cilas på dette tidspunkt.

Håber nogle kan svare på det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mother-love

CiSo skriver:

Hej piger.. 

Jeg er 15+6 i dag, og har pludselig fået ømme brystvorter.. 

Hvordan kan det være?? Det var ikke noget jeg oplevede i graviditeten med Cilas på dette tidspunkt.

Håber nogle kan svare på det.. 

Det var også mine brystvorter der var mest ømme. dog kun til uge 10 ca.. men graviditeter er forskellige.. man hører tit folk siger at den første graviditet gik de igennem uden nogen former for ubehag og så når de kommer til nummer 2 graviditet så har de både kvalme og kaster op.. Jeg er i min første graviditet og jeg kastede op flere gange om dagen indtil omkring uge 17. og har haft meget kvalme. håber da at når jeg engang skal have nummer 2 at den bliver meget bedre end den her hehe

michelle 37+1

Anmeld

20. maj 2011

Fenja09

Jeg havde meget ømme bryster og brystvorter fra ca uge 8, og de ømme bryster forsvandt langsomt da jeg bevægede mig udover de 3 mdr - desværre døjer jeg stadig meget ekstremt følsomme brystvorter og er nu i uge 26. Det er udelukkende når jeg fryser eller der bliver køligt.

Jeg har selvfølgelig prøvet at tage ekstra tøj på når jeg skal udenfor og lagt vat i bh´en for ekstra polstring, men det hjælper desværre ikke særlig meget. Så må leve med at de gør så ondt når jeg har det koldt og så håbe at det forsvinder kort efter fødsel

/Fenja

Anmeld

20. maj 2011

Clisolka

Fenja09 skriver:

Jeg havde meget ømme bryster og brystvorter fra ca uge 8, og de ømme bryster forsvandt langsomt da jeg bevægede mig udover de 3 mdr - desværre døjer jeg stadig meget ekstremt følsomme brystvorter og er nu i uge 26. Det er udelukkende når jeg fryser eller der bliver køligt.

Jeg har selvfølgelig prøvet at tage ekstra tøj på når jeg skal udenfor og lagt vat i bh´en for ekstra polstring, men det hjælper desværre ikke særlig meget. Så må leve med at de gør så ondt når jeg har det koldt og så håbe at det forsvinder kort efter fødsel

/Fenja

Sådan havde jeg det også hvis jeg frøs... Faktisk meget ubehageligt 

Anmeld

20. maj 2011

Fenja09

BB78 skriver:

Sådan havde jeg det også hvis jeg frøs... Faktisk meget ubehageligt 

Ja det er rigtig ubehageligt og gør ondt på en "mærkelig" måde - vil næsten sige at det svare lidt til at glide bar hud henover et gymnastikgulv

Anmeld

20. maj 2011

Clisolka

Fenja09 skriver:

Ja det er rigtig ubehageligt og gør ondt på en "mærkelig" måde - vil næsten sige at det svare lidt til at glide bar hud henover et gymnastikgulv

Ja, det kan du have ret i  Uf, bare tanken om når mælken løber til - auuuvs  Så er brystvorterne ingenting 

Anmeld

20. maj 2011

Fenja09

BB78 skriver:

Ja, det kan du have ret i  Uf, bare tanken om når mælken løber til - auuuvs  Så er brystvorterne ingenting 

Jamen det vil jeg da så glæde mig til hehe  

Bare tanken om det gør mig helt dårlig, meeen nu skal jeg også lige have min første fødsel overstået og så må jeg tage det amning ect bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.