kontanthjælp / forsøger / bagudbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

hvid-mus

hej, hvis min kæreste af grunde ikke har kunne underskrive papiret fra personregisret, (vores datter er nu 2 mdr.), vil han så få pengende fra de 2 forgående måneder os? det fik vi afvide da vi ringede.

men vi er dog ikke helt overbevist om det?

nogen af jer der har stået i samme situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

hvid-mus

no one? 

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Det ved jeg ikke men han skal se at få skrevet under på han er far

Bonden nægtede med nr 2 , han mente det kunne de sg da regne ud LOL hans presip sag holdte lige indtil den dag der kom et brev om at han havde 48 timer at skrive under i , ellers ville politiet komme efter ham LOL

Anmeld

20. maj 2011

K&S

hvid-mus skriver:

hej, hvis min kæreste af grunde ikke har kunne underskrive papiret fra personregisret, (vores datter er nu 2 mdr.), vil han så få pengende fra de 2 forgående måneder os? det fik vi afvide da vi ringede.

men vi er dog ikke helt overbevist om det?

nogen af jer der har stået i samme situation?

Jeg tror ikke, jeg helt forstår - hvorfra og hvad skal han have penge for?

Anmeld

20. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis pengene er bagud betalt så burde (husk INTET er fastlåst med kommune og sådanne ting loven er åben for fortolkning) han få for de forgående måneder også...

men som sagt det er svært at sige for kommuner m.v. har lovgivning der kan fortolkes til hvordan de behager det nogen gange så man kan aldrig vide sig sikker desværre...

Anmeld

20. maj 2011

K&S

K&S skriver:

Jeg tror ikke, jeg helt forstår - hvorfra og hvad skal han have penge for?

AHA, jeg har lige læst overskriften igen - så nu forstår jeg

Men jeg kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

20. maj 2011

hvid-mus

der er skam os skrevet under men kan først sendes på mandag

men spørgesmålet er bare om han vil blive bagudbetalt så han for for den dag hun blev født, og der skrev han også under på papir på sygehuset,, men vi manglede bare fra personregisret. 

så vi vil bare gerne vide om vi for, for den dag han skriver under eller fra hun er født.

han var jo på kontanthjælp. og vil jo få lidt mere som forsøger.

da vi ringede derop fik vi afvide af det var bagudbetalt, så vi ville få dem. men hun virkede ikke lige som om hun viste hvad hun snakkede om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.