mavesmerter og smertestillende???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

bobbles

Hejsa piger.. lige et spørgsmål er der nogen der ved noget om, om man må tage iprener og panodiler ved mavesmerter?? har hørt noget om man ikke må når man er gravid da det kan foresagde en SA!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

hilma

je måtte godt tage op til 8 panodiler/pinex om dagen dog ikke i alt for lang tid, men jeg måtte ikke tage ipren præparater...kun panodiler/pinex

Anmeld

20. maj 2011

Mutti2B

Mille maria skriver:

Hejsa piger.. lige et spørgsmål er der nogen der ved noget om, om man må tage iprener og panodiler ved mavesmerter?? har hørt noget om man ikke må når man er gravid da det kan foresagde en SA!??

Du må ikke ta Ipren, men panodil og pamol må du gerne ta.

Anmeld

20. maj 2011

Frejsmor

Generelt skal man jo undgå smertestillende medicin som gravid, men en enkelt panodil i ny og næ hvis det er rigtig slemt, det skulle der ikke være noget i vejen for..

Men du må IKKE tage ipren, kan ikke huske hvorfor, men det har jeg fået at vide flere gange at man ikke må som gravid..

Anmeld

20. maj 2011

bobbles

hilma skriver:

je måtte godt tage op til 8 panodiler/pinex om dagen dog ikke i alt for lang tid, men jeg måtte ikke tage ipren præparater...kun panodiler/pinex

okay har lige haft min svigermors råd også.. har snuppet 2 pinex vidste ikke du var herinde Hilma, kristins kusine ikke??

Anmeld

20. maj 2011

bobbles

SkrukNu skriver:

Generelt skal man jo undgå smertestillende medicin som gravid, men en enkelt panodil i ny og næ hvis det er rigtig slemt, det skulle der ikke være noget i vejen for..

Men du må IKKE tage ipren, kan ikke huske hvorfor, men det har jeg fået at vide flere gange at man ikke må som gravid..

tror os det er over 2 måneder siden jeg tog smertestillende mener ipren kan foresagde, SA, svangerskabsforgifning samt for tidlig fødsel..

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Mille maria skriver:

Du må tage de 3 p'er.... Panodil, Pamol og Pinex... 

Det fik jeg at vide, jeg måtte ikke røre andet en dem... 

Anmeld

20. maj 2011

hilma

Mille maria skriver:

okay har lige haft min svigermors råd også.. har snuppet 2 pinex vidste ikke du var herinde Hilma, kristins kusine ikke??

jeg er jo over alt for pokker haha jojo, har jo en bebs

Anmeld

20. maj 2011

bobbles

okay havde godt hørt om du var gravid snakker jo tit med søs jeg venter nummer 2 om 20 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.