zumba til wiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

piap

Hej Tøser

Har lige fået zumba til min wii af manden, og sidder nu og snakker om det(har længe gerne vil i gang med at træne og få min krop tilbage) hvor han så siger at en fra hans arbejde har trænet en time zumba hver dag i 3 måneder og spist sundt og hun har tabt 10 kg og nu er det så at jeg gerne vil høre om der er andre der har haft held med dette spil ?

knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mka

Har ikke spillet det nok til at tabe mig. Det er sjovt, men MEGA svært synes jeg Er nok ikke en danse mus i forvejen, men synes det er svært at se hvad de præcis gør nogle gange. ( Just dans viser meget bedre hvad man skal, og hvad næste trin er ) Men tror helt sikkert at man kan tabe sig godt ved det

Jeg vil lige tage mig et par zumba timer i mit fitness center, så jeg måske bedre kan finde ud af det hihi.

God fornøjelse

Anmeld

20. maj 2011

Lillefe

Jeg har trænet wii fit plus.. hver dag en time.. jeg spiser stadig slik om lørdagen. og jeg har tabt mig et par kg på en måned ca.. Så vil helt sikkert tro det virker.

Anmeld

20. maj 2011

MissTooze

Jeg har det og jeg synes det er rigtigt godt! Har dog ikke brugt det nok til at tabe mig endnu -men det er de samme serier som de bruger ude i centren, så hvis ikke går op i pointene men bare gerne  vil have noget noget motion så er det super godt!

Anmeld

20. maj 2011

FrkLarsen

LÆNGE LEVE ZUMBA! 

Andet kan jeg ikke sige!

Jeg trænede i 12 dage ud af 14, og tabte mig 700g, det skal lige siges at jeg spiste normalt! 

+ SODAVAND .. 

Det er simpelthen så sjov en aktivitet at man kun kan blive ved når man først er startet! Men for dælen det er hårdt! 

Håber du kunne bruge noget af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.