Seje bilsenge - hvor længe? ( til drenge spørgsmål!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe går der før de skal have et mere "teenager" værelse? altså uden bilsenge, og vildt legetøj osv. Har ikke rigtig nogle drenge i familien, så har ikke rigtig nogen at spørger, men hvor længe går der før de vokser fra "børneværelset"?, har tænkt mig at bruge en masse penge på et rigtig fedt værelse til min søn, og har derfor tænkt på hvor længe det egentlig holder? Håber i kan svare mig på mit spørgsmål. God weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

hilma

jeg vil sige, ihvertfald til 6-7 års alderen

Anmeld

20. maj 2011

Muffinmus

tja, tænker det kommer an på sengen og barnet:-)

Vi har en blå bilseng til vores søn fra little tikes som han fik da han var 2,5 år, den købste vi brugt for 1500 kr og den sover han i lige nu hvor han bliver 4 om lidt.

Men ved ikke hvor længe han gider den, de er jo som regel ikke ret lange og det begrænserm nok bruges lidt på det punkt i hvert fald.

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

tja, tænker det kommer an på sengen og barnet:-)

Vi har en blå bilseng til vores søn fra little tikes som han fik da han var 2,5 år, den købste vi brugt for 1500 kr og den sover han i lige nu hvor han bliver 4 om lidt.

Men ved ikke hvor længe han gider den, de er jo som regel ikke ret lange og det begrænserm nok bruges lidt på det punkt i hvert fald.

Okay, bare så længe det er "nogle" år fra de kan sove i deres egen seng, for har set på en borg som jeg alligevel skal af med omkring ti tusinde for.. Og hvis han kun gad den et års tid ville det være penge ud af vinduet..

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

hilma skriver:

jeg vil sige, ihvertfald til 6-7 års alderen

Okay, mange tak! :-)

Anmeld

21. maj 2011

skønneunger

altså havde sådan en seng været lang nok tror jeg da egentlig godt min søn på snart 9 ville sove i den.

og du siger du har kig på en borg, det er jo endnu bedre jeg vil sige omrking 10-11 år? det er ihvertfald den alder jeg kunne forstille mig med min søn og hans venner.

Anmeld

21. maj 2011

Carina1977

Hvor længe går der før de skal have et mere "teenager" værelse? altså uden bilsenge, og vildt legetøj osv. Har ikke rigtig nogle drenge i familien, så har ikke rigtig nogen at spørger, men hvor længe går der før de vokser fra "børneværelset"?, har tænkt mig at bruge en masse penge på et rigtig fedt værelse til min søn, og har derfor tænkt på hvor længe det egentlig holder? Håber i kan svare mig på mit spørgsmål. God weekend 

Min søn var 10 år, da jeg lavede et værelse, der var mere teenage-agtigt

Men det er vel meget individuelt.....kommer jo også an på, hvor meget de leger. Min søn bliver 11 år i næste måned, og han leger egentlig kun med lego, og ellers splitter han bare ting ad og bygger mystiske ting ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.