Søges : sosu assistent bøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. maj 2011

JustAnotherName

Mette&Alexander skriver:

VIl bare sige tillykke med det, er selv sosu-ass og er så glad for mit arbejde. Mine bøger er nok for gamle, da dete r 6 år siden jeg blev færdig, bruger dem også indimellem som opslags bøger.

obs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

Jeg er blevet optaget på sosu-assistent uddannelsen med start til august (hurra for mig, hehe), så nu skal jeg jo have købt nye bøger dertil ...Og de er dyre (selvom jeg har rabat-fordele hos FOA), så hvis der kunne være penge at spare ved at overtage bøgerne brugt (selvfølgelig ikke af alt for gammel udgivelses-år), så vil jeg gerne det.

Ligger du inde med bøgerne til assistent-uddannelsen, er de stadig brugbare, og vil du gerne sælge dem til en fair (billig) pris
- Så skriv endelig til mig...

har du så dem til hjælperen, som jeg skal begynde på?

Anmeld

21. maj 2011

JustAnotherName

har du så dem til hjælperen, som jeg skal begynde på?

Ja, det har jeg. Om en måneds tid, når jeg er færdig...

Dog er jeg ikke helt besluttet for, om jeg mon kunne behøve dem senere hen (jeg tvivler dog på, at jeg får brug for dem) ....måske som opslag, eller tjek-efter-bog...?!

Men HVIS du nu skal overtage dem, så skal du altså vide, at der er farvet i dem med overstregnings-tusch (og jeg var liiiidt for flittig med den i starten, så det er ikke KUN det mest relevante der er markeret )

KNUS, og god weekend sweety...Vi snakkes lige ved om det, ok?

Anmeld

21. maj 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

Ja, det har jeg. Om en måneds tid, når jeg er færdig...

Dog er jeg ikke helt besluttet for, om jeg mon kunne behøve dem senere hen (jeg tvivler dog på, at jeg får brug for dem) ....måske som opslag, eller tjek-efter-bog...?!

Men HVIS du nu skal overtage dem, så skal du altså vide, at der er farvet i dem med overstregnings-tusch (og jeg var liiiidt for flittig med den i starten, så det er ikke KUN det mest relevante der er markeret )

KNUS, og god weekend sweety...Vi snakkes lige ved om det, ok?

ja bare iorden, starter først d.29 aug - min kusine har nogen, men vil self helst ha de nyeste.. men vi kan lige snakkes

Anmeld

21. maj 2011

lukasmor

Øv jeg ved virkelig ikke hvor de er blevet smidt hen! håber du finder nogen.. hvis jeg støder på dem og du endnu ikke har fundet nogen. Er det dine.. skal ikke bruge dem til noget så skal nok have dig i tankerne

Anmeld

21. maj 2011

JustAnotherName

Lukasmor skriver:

Øv jeg ved virkelig ikke hvor de er blevet smidt hen! håber du finder nogen.. hvis jeg støder på dem og du endnu ikke har fundet nogen. Er det dine.. skal ikke bruge dem til noget så skal nok have dig i tankerne

Tak. Du må gerne huske på mig!!

Jeg starter godt nok først på studiet til 1 august.
Men hvis ikk jeg selv skaffer bøgerne brugt, så skal jeg jo have dem (med rabat-ordning) gennem FOA, og så skal de købes engang i Juni/Juli måned, mener jeg....

Så jeg HÅBER virkelig, for at spare penge, at jeg kan finde dem brugt hos nogle af Jer. Så du må MEGET GERNE vende tilbage, hvis de skulle dukke frem.

Og tak fordi du svarede og prøvede at lede... Jeg håber fortsat at de pludselig kommer frem fra gemmerne  

Anmeld

21. maj 2011

lukasmor

JustAnotherName skriver:

Tak. Du må gerne huske på mig!!

Jeg starter godt nok først på studiet til 1 august.
Men hvis ikk jeg selv skaffer bøgerne brugt, så skal jeg jo have dem (med rabat-ordning) gennem FOA, og så skal de købes engang i Juni/Juli måned, mener jeg....

Så jeg HÅBER virkelig, for at spare penge, at jeg kan finde dem brugt hos nogle af Jer. Så du må MEGET GERNE vende tilbage, hvis de skulle dukke frem.

Og tak fordi du svarede og prøvede at lede... Jeg håber fortsat at de pludselig kommer frem fra gemmerne  

Okay så er der lidt tid endnu
Jeg skal ikke have noget for dem da jeg ikke selv bruger dem og de sådanset bare samler støv selvom de intet fejler - det er lidt synd

Anmeld

21. maj 2011

JustAnotherName

Lukasmor skriver:

Okay så er der lidt tid endnu
Jeg skal ikke have noget for dem da jeg ikke selv bruger dem og de sådanset bare samler støv selvom de intet fejler - det er lidt synd

Ååårhh, hvor er det pænt af dig...
IIHHH, hvor jeg håber på, at de pludseligt dukker op!  

Anmeld

21. maj 2011

lukasmor

JustAnotherName skriver:

Ååårhh, hvor er det pænt af dig...
IIHHH, hvor jeg håber på, at de pludseligt dukker op!  

De dukker helt sikkert op, spørgsmålet er bare hvornår Kigger i hvert fald efter dem

Anmeld

21. maj 2011

JustAnotherName

Lukasmor skriver:

De dukker helt sikkert op, spørgsmålet er bare hvornår Kigger i hvert fald efter dem

Du er en snut, TAK!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.