christa1982 skriver:
Jeg har et lille spørgmål ..... jeg er gravid i 20. uge og er blevet forladt af kæresten (
), hvilket resulterer i at jeg INGEN appetit har i tiden ... jeg får selvfølgelig lidt, men det er næsten udelukkende for barnets skyld at jeg tvinger mig til at spise .... er bare bekymret for om barnet får nok. Har hørt engang at hvis man ikke får så meget ned i maven (feks også hvis man har kvalme og kaster meget op i graviditeten), så skal man ikke være så bekymret, for barnet får først ...... kan det passe ??
knuser
Jeg fik også at vide hos min læge sidstegang jeg var der at, barnet nok skulle tage hvad den skulle bruge og at det er en selv som får mangel på noget først. Men har man ikke mere eller nok, så kommer barnet også til at mangle.
Så får man fx ikke fedtsyrer nok til barnet, så mangler barnet lidt og man mangler selv meget.
Og så lige en kæmpe

til dig! Øv altså det er så meget ikke iorden at man vælger at lave et barn sammen med nogen og så forlader dem! Mænd skal passe på dig når ingen andre end dig kan passe på barnet!

Håber at du kommer igennem!
Anmeld