38+0 og er utålmodelig nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

misse198

Hej skønne piger

ÅÅh kender i det, nu er der ikke længe til termin og nu længes man bare sådan efter at se sin kommende baby? samtidlig med at maven er sunket MEGET og plukveerne kommer tiger og tiger i løbet af dagen og at man har samtrækninger forneden??

Tålmodeligheden her er ikke så stor mere, gud hvor jeg dog glæder mig så meget til at se ham og holde det lille vidunder i mine arme.

Har 2 piger- alderen 4 og 6 år som er lige som jeg, de kan heller ikke vente og de er så bange for hvis jeg skulle føde nu de er hos deres far i næste uge ( har dog fået lov at få dem hjem en enkel dag hvis det skulle ske)

Bare lige lidt fra den utålmodelige kommende mor for 3 gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ellim

Kan virkelig godt forstå dig!! Er ikke selv mor endnu, men kender det med utålmodighed fra veninderne - og kan også blive det på deres vegne!! Vi håber tiden vil gå lidt hurtigt - så måske der bliver et maj barn (:

Anmeld

20. maj 2011

misse198

ja det ville være så dejligt hvis det skete snart

Jeg håber og ønsker at det snart viser sig at du også skal have en lille babs

Anmeld

20. maj 2011

Ellim

misse1986 skriver:

ja det ville være så dejligt hvis det skete snart

Jeg håber og ønsker at det snart viser sig at du også skal have en lille babs

Mange tak.. Det håber jeg VIRKELIG også.. Ser frem til opdate fra fødslen (som sker lige om lidt ) (:

Anmeld

20. maj 2011

misse198

Hvor du sød

Glæder mig også til at høre når lykken kommer til jer- forhåbelig inden længe  

STORT

Anmeld

20. maj 2011

Saram

Åh kunne lige så godt have været mig der havde skrevet det indlæg der.  - Har det præcis lige som dig, synes slet ikke det er sjovt at vente mere. Hver dag når jeg går på toilettet og tisser tænker jeg ; gad vide om vandet går nu her.. Osv, osv..

// Sara Alrø, 39+1.

Anmeld

20. maj 2011

misse198

Saram: Ja nemlig og må da også indrømme at man lige kigger en ekstra gang på papiret om der er tegn på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.