Dåbsgave - Har brug for jeres ÆRLIGE mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

FruEllingsen

Piger, hjælp mig lige.

Min Skønne Skønne nevø skal døbes på Søndag, og jeg har lavet dette billede til ham, Men er det pænt nok til at man kan give det i dåbsgave????

I skal være HELT ærlige

- Der kommer selvfølgelig en ramme på billedet. vil bare ikke sætte den på før jeg er helt sikker på det er færdigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Kay

jeg syntes det er rigtig fint

Anmeld

20. maj 2011

B&J

jeg syntes det er et super flot billede et minde for livet

Anmeld

20. maj 2011

Mathilde

Ja det er da super fint og det er jo noget helt særligt fordi DU har lavet det til ham.

Anmeld

20. maj 2011

Camillee

Jeg synes det er flot og personligt, hvilket jeg personligt super godt kan lide

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Når du spørger om det er pænt nok, er det så dine kunstneriske evner du spørger ind til?

Ej, det er da en KANON gave. Og selvom det så var grimt, hvilket det slet ikke er, så ville det også være ligemeget. Det er en personlig gave, som din nevø kan have hele sit liv. Hvis du så var knapt så skarp kunsteristisk, så er det jo bare endnu en personlig del af det. 

... Men nu er du så så god, at det bestemt er pænt nok

Anmeld

20. maj 2011

sismofutten

Drømmer skriver:

Piger, hjælp mig lige.

Min Skønne Skønne nevø skal døbes på Søndag, og jeg har lavet dette billede til ham, Men er det pænt nok til at man kan give det i dåbsgave????

I skal være HELT ærlige

- Der kommer selvfølgelig en ramme på billedet. vil bare ikke sætte den på før jeg er helt sikker på det er færdigt

Jeg synes det er en fantastisk flot gave, som jeg er sikre på at forældrene og din nevø bliver meget glade for :-)

Anmeld

20. maj 2011

FruEllingsen

1000 tak for jeres svar pige

Anmeld

20. maj 2011

*A*

Super flot, men jeg synes at der mangler et eller andet i den øverste venstre firkant over ballonerne...

Anmeld

20. maj 2011

M.O.A.R.

Synes det er en fantastisk gave at give, så personlig som den overhovedet kan blive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.