Har så ondt i mine hofter om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.061 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Mother-love

hej piger.

Nu har jeg 4. nat igen ikke sovet ret meget. er ved at blive sindsyg. Jeg kan ikke sove fordi jeg får så ondt i mine hofter. Jeg sover med en pude imellem benene, men det hjælper ikke.. og hvis jeg ikke sover med den pude så får jeg krampe i min lægmuskler.. Og i nat tror jeg så også bettefisen skubbede sig længere ned i bækkenet, for hold da kæft jeg har haft mange smerter i bækkenet og skambenet.

Ville høre om i også havde problemer med hofterne sidst i jeres graviditet og om ved om man kan gøre noget for at undgå de smerter?

hilsen en meget træt michelle 37+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mother-love

michelledam skriver:

hej piger.

Nu har jeg 4. nat igen ikke sovet ret meget. er ved at blive sindsyg. Jeg kan ikke sove fordi jeg får så ondt i mine hofter. Jeg sover med en pude imellem benene, men det hjælper ikke.. og hvis jeg ikke sover med den pude så får jeg krampe i min lægmuskler.. Og i nat tror jeg så også bettefisen skubbede sig længere ned i bækkenet, for hold da kæft jeg har haft mange smerter i bækkenet og skambenet.

Ville høre om i også havde problemer med hofterne sidst i jeres graviditet og om ved om man kan gøre noget for at undgå de smerter?

slet ingen???

Anmeld

20. maj 2011

Janni.

Jeg døjede også med mine hofter, så jeg havde en pude imellem benene og lå på en varmepude samtidig på den mildeste varme funktion den havde. Det hjalp rimeligt synes jeg. 

Anmeld

20. maj 2011

misse198

Hej

Jeg er 38+0 i dag og har den sidste uges tid haft det som dig, jeg snakkede med min jdm om det og hun sagde at det godt kunne skyldes at babyen er kommet længere ned. jeg har selv mange smerter i mine hofter og det er bestemt ikke sjovt. så kan godt følge dig i det jeg har også prøvet med puder mm. det bedste for mig er at ligge med en dyne mellem benene og under maven så er smerterne ikke lige så slemme.

jeg håber for dig at det aftager en del og at du måske kunne prøve med en dyne og se om det kunne hjælpe

Anmeld

20. maj 2011

Mother-love

misse1986 skriver:

Hej

Jeg er 38+0 i dag og har den sidste uges tid haft det som dig, jeg snakkede med min jdm om det og hun sagde at det godt kunne skyldes at babyen er kommet længere ned. jeg har selv mange smerter i mine hofter og det er bestemt ikke sjovt. så kan godt følge dig i det jeg har også prøvet med puder mm. det bedste for mig er at ligge med en dyne mellem benene og under maven så er smerterne ikke lige så slemme.

jeg håber for dig at det aftager en del og at du måske kunne prøve med en dyne og se om det kunne hjælpe

tak for svar.... ja det kan godt være jeg skulle prøve med dynen.. det er simpelthen så træls.. jeg har hele min graviditet kunne ligge på ryggen og sove.. men kan jeg lige pludselig ikke mere, fordi hun er blevet for tung.. det er noget der bare skete fra den ene dag til den anden.. underligt men ja det gør simpelthen bare så ondt. jeg har igennem hele min graviditet været oppe flere gange om natten for at skulle på toilettet og have noget at drikke.. men nu er det dæmme slemt er oppe ihvertfald en gang hver anden time bl.a. for at bevæge mig det hjælper lidt på smerterne.. men kan dæmme godt mærkes nu hvor det er 4. nat i træk, at trætheden begynder og nærme sig...

Anmeld

20. maj 2011

misse198

ååh ja kendere det, det ikke sjovt (

De nætter hvor det virkelig er SLEMT for mig der tager jeg 2 piller og det tager toppen af smerterne og jeg finder hunrtig ro.

ved godt det ikke er sjovt at ligge alene, men jeg ligger nogen gange i sofaen og sover om natten- det hjælper os lidt for man har ryggen på sofaen at ligge op af- det hjælper end imellem på mig at sove der.

Ja den lille vejer godt til nu men vi må tænke positivt at den lille snart melder sin ankomst. smiler sødt.

Anmeld

20. maj 2011

Mother-love

misse1986 skriver:

ååh ja kendere det, det ikke sjovt (

De nætter hvor det virkelig er SLEMT for mig der tager jeg 2 piller og det tager toppen af smerterne og jeg finder hunrtig ro.

ved godt det ikke er sjovt at ligge alene, men jeg ligger nogen gange i sofaen og sover om natten- det hjælper os lidt for man har ryggen på sofaen at ligge op af- det hjælper end imellem på mig at sove der.

Ja den lille vejer godt til nu men vi må tænke positivt at den lille snart melder sin ankomst. smiler sødt.

panodiler hjælper ikke på mig jeg har nemlig prøvet. og jeg vil slet ikke få sovet hvis jeg skal ligge på sofaen. og ja jeg skal have pks den 30. maj så der er heldigvis ikke lang tid til. glæder mig helt vildt til den her graviditet er ovre. men det ligger til dels også pga mit piskesmæld.

Anmeld

20. maj 2011

misse198

Wee så går der ikke længe før du kan se en lykkelig ende på det

Det glæder mig på dine vejne at det snart er overstået

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

michelledam skriver:

hej piger.

Puha jo det kender jeg alt for godt. Jeg er nød til at vænne mig min. en gang i timen fordi det gør så ondt. Ved desværre ikke om man kan gøre noget ved det, men skriv endelig hvis du finder ud af noget... Smil.

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Jeg er dog kun 22+4 døjer ekstrem meget med det... 

Uanset hvad side jeg ligger på, får jeg knasme ondt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.