jeres erfaring med hæmorider???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger. ja jeg har jo været så heldig at trække hæmoride kortet.

ville høre om nogen af jer har oplevet at de er forsvundet af sig selv efter fødslen?

min læge vil nemlig ikke gøre noget ved det, ikke før efter jeg har født ihvertfald...

Og jer der har fået behandling imod det? hvad fik i af præparat imod det? og hvor lang tid gik der før de var væk..

synes mit tilfælde er meget voldsomt, selvom lægen sagde at det var det ikke. men har så heller ikke haft det før.. men føler mig lidt ulækker bagi selvom jeg vasker mig flere gange om dagen..

håber i kan hjælpe med mine spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ina33

Jeg fik noget salve da jeg ventede mig. De hæmorider jeg havde forsvandt i løbet af en uge. Jeg kan da ikke forstå at din læge ikke vil gøre noget?

Men under alle omstændigheder, så tror jeg ikke de forsvinder af sig selv, men måske kan du få noget salve til dem når du har født.

Anmeld

20. maj 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Jeg fik noget salve da jeg ventede mig. De hæmorider jeg havde forsvandt i løbet af en uge. Jeg kan da ikke forstå at din læge ikke vil gøre noget?

Men under alle omstændigheder, så tror jeg ikke de forsvinder af sig selv, men måske kan du få noget salve til dem når du har født.

Han sagde at der var noget i salven som ikke var helt godt for barnet. men ja jeg skal da have noget når jeg har født for synes godt nok jeg føler mig klam.. og vil da slet ikke have at kæresten skal ned i nærheden for jeg vil da bare slet ikke have han skal se det.. hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.